Morten_A Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Her er noen bilder fra Lørdagen! Gobilen var på plass :D BØGEBILEN! LITT BANEKJØRING Sleng ut MER folken`s! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 takker, glad i bilder! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmiE Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 alltid hyggeli med bilder, å en litn inspirasjon å se strökene volvoer :) Siter - Volvo 240DL 1978, og 1979 -X- Volvo 240 GLE -88 -X- Volvo 240 GL -84 _GUULBIIL -X- Daihatsu Charade 1.3 cx -92 hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 (tatt på vei hjem fra rudskogen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ahh, Henrik cruiser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Du var tydeligvis skjev når du kom dit, men det ordna seg etterhvert! Men takk for bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 noen mob. pics Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 mye fine biler:D motor det er på bilde over her da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Er ikke det bilen til Polly?? Transam med menngder med hester... Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shorty85 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 det er et stykk psycho v8 Siter http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=5559&cat=500 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=5533&cat=500 Noen som har en pall med arbiedslyst?? Begynner og bli tomt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Litt ot, men jeg skal østover mot oslo/rudskogen den veien, og jeg lurte på eksakt hvor jeg kjører for å komme til rudskogen.. har ikke kjørt den veien før selv.. noen med gulesiderkart?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ivarson Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hallå! Den gröne bilen är min, men tyvärr var vi tvungna att åka hem igår (lördag). Jag tar tacksamt emot fler bilder eller filmer på min bil! Skall läggas ut på hemsidan http://www.boost242.se Maila gärna till mats_ivarson@hotmail.com Mvh Mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Mildt sagt fete felger Henrik har putta på 242'n sin! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Litt skjev var jeg da jeg kom,blei bare mer og mer edru :thumb Boost før`n dro hjem på henger om lørdagen ja (synd) skulle vert i breisladden.Det dro jævlig bra. Noen som veit hvem som vant breisladden idag? (tipper hafseng) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^PonDus^ Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hørte på lørdag at det var slutt kjørt for Hafseng, men veit ikke om han fikk fiksa til Søndag da. var snakk om noe Olje trykk som var ute og gikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg