lars-frr Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Ringte nå snap drive de skulle ha 3000 for å fikse ventiltettningene. Det var en grei pris syntes da jeg eller hva ? Men det som er tingen er at det er ikke sikkert at det er ventiltettnigene som fyren på snap drive sa , det kunne være stempelringene , eller andre ting tatt i betraktning at motoren har gått et stykke ... Hvor stor sannsynlighet er det at det er ventiltettningene ?? Det kommer mye eksos hver gang jeg stopper for så la bilen stå stille i mer en 2 sek og så gi gass, akkurat som om det lagrer seg eksos inni potta :) Er det noe vits å betale 3000 for å håpe på at det er det som er problemet , eller blir det mer lønnsomt å kjøpe en 1,6 liters motor å sette rett inn ( en motor som da er i litt bedre stand) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 waste of money. du får en 1.8 GL motor som er i OK stand for 1000-1500 jo.. husk komp. test! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Men da går det jo mye penger i å betale en eller annen fyr for å sette den inn ikke sant ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Jeg har hatt det problemet på flere VAG-produkter og da har det vert ventil tetningene. Stort billigere enn det tror jeg ikke du får det. De prisene jeg har hørt har ofte vert høyere, men det var en som kunne gjøre det for 2500-3000 kr. Han sa det kom ann på hvor mye arbeid det blei.... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by lars-frr Men da går det jo mye penger i å betale en eller annen fyr for å sette den inn ikke sant ?? tja, en tusenlapp for å sette den inn kanskje? det er ikke SÅ vanskelig å bytte motor :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 K Noen i oslo-området som gjør det for en tusen lapp ?? Kan kanskje strekke meg litt høyere :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 tusen kroner for å bytte motor i gålf2? Timelønn på 4-500kr det:) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 hvor lang tid bruker man på det a ? ca ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by lars-frr hvor lang tid bruker man på det a ? ca ?? 1000 / 500 = 2 vanskelig regnestykke du.. ;) en dreven mekker tar det på en to timer.. en udreven, skjelven en bruker lengre tid.. :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Originally posted by projektRUST 1000 / 500 = 2 vanskelig regnestykke du.. ;) en dreven mekker tar det på en to timer.. en udreven, skjelven en bruker lengre tid.. :) Mye tror du dem tar for å bytte fra 1,6 til G60.. med driverk + bremser + ledningsnett + bensintank +++ a:)).. vil ikke tenke på det engang jeg:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 1,6 til g60? Likare å handle g60 da.... Enkel ombygging men lite kroner å spare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg