ungua Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 å nei, det var i 1978 det... :D => time magazine. google lanserte "archivesearch" i dag, et fantastisk verktøy til å reise tilbake i tiden. holder på å lese en del artikler om volvo-hendelser som jeg bare kjenner fra bøker siden jeg er for ung til å ha opplevd det selv... :) mvh ungua Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hehe, synd at det ikke ble til mer enn det ble.. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 synd?? tror det var det beste som kunne skjedd for volvo jeg!! hadde norge kjøpt opp volvo.. da hadde nok ikke volvo hvert et like bra og sikkert produkt som i dag! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jeg sier ikke kjøpt opp, men om norge hadde hatt eierinteresser i volvo, hadde det nok vært en mulighet for at politikerene hadde vært litt mer industrivennlige. Dette da med motivasjon i å få noe av produksjonen hit, og da få flere arb.plasser Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 vel.. det kan jo seff hende!! hehe.. lov å tro hvertfall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg