vx2go Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Med facelift lykter må du ta bort den kanten bak blinklysa dine. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Mhm! har sett det! men er dette vanskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Nopp, brukte luft sag jeg og tok bort så det var ca 2-4mm kant igjen. Sjekket at det passet og tok en lakkering pensel og litt lakk og lakkerte kanten jeg hadde tatt bort (2-3 strøk). Da dette var tørt så satte jeg på lyktene. Finish!! Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Skal kjøpe nye lykter nå, og lurte på om noen visste hva som er forskjellen på lykter laget for elektrisk høydejustering, og de uten? Vet ikke hva det er på engelsk så får ikke søkt på det, men på tysk er det el. Leuchtweitenregulierung vertfall. Regner med det er snakk om at man kan justere høyden med det hjulet inni bilen? Hva/hvordan er det forresten det fungerer de el. justeringstingene? Er det bare en motor som er festet til lykten på en måte eller? Har ikke studert enda så.. Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg