spurv Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Heisann. Jeg har allerede en Lanzar OPTI2000D til basserene mine, men skal snart sette inn en 4kanaler (RF- T4004). Er det bare å koble den opp baki? (har strømblokk baki der med utgang for Lanzaren, Kondisen og RF'en). Eller må jeg ha noen sikringer baki der også nå ? Har jo seff sikring 30cm ifra batteri. Og remote, fører jeg bare den videre ifra ene forsterkeren til den andre?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriggeR Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hva med å søke litt? babyhmm? http://bilforumet.net/showthread.php?t=135771 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ey.. og du som er "amatør" :D.. danser gjør du å. Hehe, takker :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Heisann.Jeg har allerede en Lanzar OPTI2000D til basserene mine, men skal snart sette inn en 4kanaler (RF- T4004). Er det bare å koble den opp baki? (har strømblokk baki der med utgang for Lanzaren, Kondisen og RF'en). Eller må jeg ha noen sikringer baki der også nå ? Har jo seff sikring 30cm ifra batteri. Og remote, fører jeg bare den videre ifra ene forsterkeren til den andre?! Jada, det er bare å koble opp flere forsterkere sammen bak, enten ved å splitte phonosignalet i 2 og la 1 gå til hver forsterker, eller koble signalet gjennom en av forsterkerne og til den neste hvis de er satt opp slik. Kalles mester/slave konfigurasjon og muliggjør evt at du bruker delefiltret i mesteren til å styre hvilke frekvenser slaven skal spille. Men som sagt, da må det være output på en av forsterkerne dine. Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg