WIMP_A3 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jeg har en Audi A3 1,8T som pleier å ligge på rundt 0,6 (og litt over) på ladetrykket, men da jeg kjørte far til jobben i dag (hans bil har stoppa :P) så ville ikke turbon lade skikkelig og trykket kom ikke over 0,3. Hva skjer!? :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 da har du nok en lekasje et sted. gå over alle rør ETTER turboen mot insuget. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 evt defekt N75 magnetventil.. er denne def, går bilen i nødmodus Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WIMP_A3 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har nettopp byttet N75 Ventil, så det skal ikke være noe galt med den, er ikke den som sitter på bilen originalt jeg bytta til, men den har jo fungert fint en ganske god stund nå. Har gått over alt av ledninger/slanger og fant ingen lekasje, i hvert fall ikke som var stor nok til at jeg fant den. Noe flere tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Sjekk med en ny N75 ventil ;) Selv om den er ny så kan den ta kvelden den også. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 akkurat samme prob som en tidligere med audi her. Skiftet til ny magnetventil, problemet var der fortsatt, prøvde enda en ventil, og alt var i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WIMP_A3 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hmmm... Høres skummelt ut ;) Takk for tips! Skal prøve senere i dag, skal kjøre diagnose på den også, så får vi se hva som kommer fram da. :) Takk for hjelpa så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WIMP_A3 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Da var det ordna. :) Vet ikke hvordan og hvorfor, men trykket er tilbake på normalen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg