Lance Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ( På Stavangerdialekt: ) Her skjer det nåkka...heile tida...*hyyyl* Press it:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Håper virkeli ikke alle ser hverandre :) For dette så ut som KAOS... Men fy f*** så lyst jeg har på det spillet der..... Ser dritkult ut. De andre TM spillene er nå artige i allefall. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Haha:D Det er jo bra laget, jeg satt og måpte og lo om en annen:D Spesielt i begynnelsen, rundt de to firkantene, og helt på slutten, ut av tunnellen...da det haglet, bokstavelig talt:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Krever dette mye ram tro? :S Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Krever dette mye ram tro? :S Kanskje? Jeg tror ikke MIN maskin hadde klart det der hvertfall... Ikke halvparten engang... Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 http://www.trackmaniasunrise.com/indexUk.php Bare å laste ned å prøve det Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg