Gå til innhold

Bilder: Soundoff @ BRS Trondheim

Ranger emnet


Chasin

Anbefalte innlegg

Vil gratulere Gøran Overland med vellfortjent seier! 149.6 dB i klasse Supert Street 1+. Eieren av den svarte svarte Civicen. Var ikke på draget selv, men fikk telefon fra han samme dag når han vant:) Spillte noen dB høyere enn hva han gjorde når det var dB drag her jeg bor for 2 helger siden..! Gratulere Gøran:thumb Hvordan gikk det med deg da, Terje?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gratulere Gøran Overland med vellfortjent seier! 149.6 dB i klasse Supert Street 1+. Eieren av den svarte svarte Civicen. Var ikke på draget selv, men fikk telefon fra han samme dag når han vant:) Spillte noen dB høyere enn hva han gjorde når det var dB drag her jeg bor for 2 helger siden..! Gratulere Gøran:thumb Hvordan gikk det med deg da, Terje?

 

 

Spillte i annen klasse jeg da, men gikk ok, tok min egen norgesrekrod i klassen da.

Gjøran spiller bra, og bedre tror jeg det kan bli.

Tror han kan slå rekorden min på 149.7 db med litt tuning.

Men jeg skal klare over 150 db hvis jeg prøver litt ;-)

Må bare få annen spiller først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillte i annen klasse jeg da, men gikk ok, tok min egen norgesrekrod i klassen da.

Gjøran spiller bra, og bedre tror jeg det kan bli.

Tror han kan slå rekorden min på 149.7 db med litt tuning.

Men jeg skal klare over 150 db hvis jeg prøver litt ;-)

Må bare få annen spiller først

Jasså? Gratulerer da:) Hvor høyt spillte du denne gangen da? Vil tro Gøran kan nå høyt ja, han har utstyr til det og, ikke minst bil til dette..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår