pug205cti Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hei. Eg har tråkla forskjellige forhandlerar itte et bra senkesett til Peugeot 205. Koni har et senkesett med gule dempere til 4950,- og 30mm senking, men Supersport har et coilover kit til 4670,- med senking fra 35 - 65mm.. Ka e dåkkas erfaringar med supersport og ka ville du/dåkke ha valgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 jeg har begge deler på min bil ..asså supersport fjører kjempe gode å fine.har Gule doni dempere ....... men supersport sine coilover kit KJØP KJØP de er kujempe bra vertfall Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pug205cti Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Takk for feedback! Supersport er bestillt! :) Ca 2 ukers leveringstid nå siden Autosupply holder på å flytte, men legger ut bilder så snart det er montert! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har Supersport jeg også, er godt fornøyd så langt, se tråden med ørten bilder fra montering på en Astra G her: Erfaringer med Supersport coilovers - Montering og justering Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Supersport er vel regnet som et billigmerke, men fungerer greit nok så lenge man ikke forventer racingegenskaper og kjører på bane hver helg.. Koni er vel kjent for å være noe bedre, derfor prisen selv om det ikke er coilover.. :) Men jeg hadde nok også gått for coilover.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har hatt mangen forskjellige dempere, men ingen overgår koni Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 har hatt mangen forskjellige dempere, men ingen overgår koni Vil bare si at Bilstein er noe av det beste jeg har vært borti av dempere. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Vil bare si at jeg nettop monterte koni på sjuførr'en for 1.5 måned siden.....å den tanksen oppfører seg som en gokart gjennom svingene, jævlig gøy og god å kjøre:D Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg