Tjalala Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hei, første posten min. Litt usikker på om dette kanskje skal ligge under en annen kategori, men jeg prøver meg:) Etter en liten krasj er jeg innstilt på å kjøpe meg ny bil. Jeg liker å kjøre, og vil ha en bil som er morro å kjøre. Er litt lei av å "vente" på å akselrere fra 40 til 50km i timen, av at bildørene åpner seg når de føler for det, at bilen stopper opp i kryss, og av at det kjennes ut som noen sparker meg i ræva hver gang jeg kjører over en fartsdump. Må nok sette et pristak på 100.000 (ok, dette er ikke noe absolutt tak, finnes det en godsak til noen lapper over skal jeg vel ikke være vanskelig). Vil ha en bil som går bra. Ytelse er viktigere enn at den er fin å se på. Spesielt må den ha grei akselerasjon. Den må være god å kjøre (nå føler det som om jeg er på vei ut av veien hver gang jeg svinger). Selvfølgelig må den gå greit på vinterføre, jeg bor i nordnorge... Ikke noe stor bil, sedan eller mindre. Har ikke planer om å "gifte" meg med bilen, den byttes forhåpentligvis ut om noen år, men ikke legg for mye vekt på prisreduksjon etc. Jeg er ingen mekaninker, så jeg trenger ikke noe "oppusningsobjekt". Tjae, det var vel det jeg kom på i farten. Fyr løs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levin20v Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1143843 en sinnsykt artig bil..akselrerer enormt ... Siter Dont need a helmet got a hard head! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 tror golf 3 gti er midt i blinken for deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hvordan kjøpe bil? Fint topicnavn.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Enig med han over. Nice topic (kremt...)! :) Nåvel. Du kan kikke litt etter Honda Del Sol (a.k.a. Honda Civic Del Sol og Honda CRX Del Sol) eller vanlig Civic Vti. Med 160HK VTEC går de temmelig bra, særlig når du får satt på effektanlegg og nytt luftinntak (på høyt turtall sliter de litt med å puste i original-outfit'en). Har sånn bil selv, og har gjort modifikasjonene jeg snakket om, og jeg er kjempefornøyd! Merket stor forskjell bare ved å bytte luftinntak... Har sett en dynomåling der en har opplevd 16HK effektøkning bare med denne modifikasjonen, så som jeg sa, det er litt pusteproblemer med originaloppsettet... Men bilen går bra, går billig, er fin å se på, rimelig forsikring, driftssikker. Helt konge! :-) De ligger på ca. 100.000,- når de har gått pluss/minus 150.000km og er i alminnelig god stand. Men prøvekjør flere, den første jeg kjørte var grisekjørt 160.000km og han skulle ha 125.000,-. Den jeg til slutt kjøpte har nå gått 232.000km, fikk den for 86.000,- og den er i vesentlig bedre stand, både når det gjelder rust, motor, generell slitasje og utseendemessig for øvrig. Så hurra for den! :) Når skrytingen er sagt, så er faktisk bilen min litt til salgs og, for den rette kjøper ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Enig med han over. Nice topic (kremt...)! :) Nåvel. Du kan kikke litt etter Honda Del Sol (a.k.a. Honda Civic Del Sol og Honda CRX Del Sol) eller vanlig Civic Vti. Med 160HK VTEC går de temmelig bra, særlig når du får satt på effektanlegg og nytt luftinntak (på høyt turtall sliter de litt med å puste i original-outfit'en). Har sånn bil selv, og har gjort modifikasjonene jeg snakket om, og jeg er kjempefornøyd! Merket stor forskjell bare ved å bytte luftinntak... Har sett en dynomåling der en har opplevd 16HK effektøkning bare med denne modifikasjonen, så som jeg sa, det er litt pusteproblemer med originaloppsettet... Men bilen går bra, går billig, er fin å se på, rimelig forsikring, driftssikker. Helt konge! :-) De ligger på ca. 100.000,- når de har gått pluss/minus 150.000km og er i alminnelig god stand. Men prøvekjør flere, den første jeg kjørte var grisekjørt 160.000km og han skulle ha 125.000,-. Den jeg til slutt kjøpte har nå gått 232.000km, fikk den for 86.000,- og den er i vesentlig bedre stand, både når det gjelder rust, motor, generell slitasje og utseendemessig for øvrig. Så hurra for den! :) Når skrytingen er sagt, så er faktisk bilen min litt til salgs og, for den rette kjøper ;) negative med dem er jo at de er så piss stygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Volvo 480 Turbo:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Porsche 944 Turbo - 250 gamp - 0-100 på 5,5 sek - Toppfart på 270km/t. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinzimZS Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1205726 Liten, kjapp,lettkjørt og pen å se på. Lett å få deler til. Aircondition, abs-bremser, traction controll og sportsunderstell samt sportsstoler. I tillegg er den veldig billig å forsikre da det ikke er mange ungdommer som kjører disse. 1600 ccm på ca 103 hk blåser deg ikke av veien men sitter utrolig godt på veien orginalt. Motoren tåler utrolig mye. Har selv hardkjørt min i 50 000 og den har enda ikke gitt fra seg en ulyd! Anbefales sterkt. Og blir ikke en av massen som kjører i golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har en jetta vr6 til salgs. dengår veldig godt, god om vinteren og jeg synes den er fin å se på. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1198894 Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 negative med dem er jo at de er så piss stygge. Det negative med DEG er hvertfall holdningen din, lille frekkas. Men nok om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinzimZS Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Og hva har krangelen deres med denne posten å gjøre? Ta det ut på PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Skal selge min Fiat Coupe 2,0 16v Turbo.. Rundt 200hk, kmstand 75tkm, skinn, 17" felger osv... Skal på eu-kontroll om 10min. Ligger ute for 120k, men v/hurtig avgj kan jeg vel slå av litt.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinzimZS Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 phantom sin hadde jeg slått til på. Artig og stilig bil for billig penge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jeg vet om en grOOm bil i den prisklassen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1203991 Denne har jeg kommet til å kjøpt. er sinnsykt stilig. ser mye bedre ut i virkeligheten en på bildene..Går sinnsykt bra og.. er i allefall den bilen jeg ville gått for:) er ikke så dyr heller. vist man ser på va som er gjort med bilen.. Tror du har Blitt konge av råne stripa i bodø med denne:):thumb :hello: Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg