Gå til innhold

chrysler med og uten LE

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

LE eller LX angir utstyrsnivået. LX er den høyeste modellen. Tror de fleste (alle?) stratuser er solgt med denne modellbetegnelsen, men det kan jo hende at mange selgere unngår å skrive denne i beskrivelsen... Den skal være angitt i vognkortet. Hvis bilen er bruktimportert kan det også hende at modellbetegnelsen i vognkortet er JR eller JX, der JR tilsvarer LE og JX tilsvarer LX. Dette er betegnelsen bilene har vært solgt under i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en LE det er en 2L R4 og LX er en 2.5L V6... LX har skinn og det har ikke LE noe jeg er glad for... Ellers er det samme utstyr i de :thumb

 

Da jeg kjøpte bilen for noen år siden, så jeg på flere LX'er med 2 liter - men alle hadde skinnseter. Ingen av LE'ene jeg så på hadde det. Ente opp på Sebring i stedenfor, en LX med skinn. På Sebring har LX'en et oppgradert instrumentkluster, samt kjørecomputer og tåkelys.

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte bilen for noen år siden, så jeg på flere LX'er med 2 liter - men alle hadde skinnseter. Ingen av LE'ene jeg så på hadde det. Ente opp på Sebring i stedenfor, en LX med skinn. På Sebring har LX'en et oppgradert instrumentkluster, samt kjørecomputer og tåkelys.

 

 

JA du få 2 literen med skinn og men det er ikke noe mer... Om jeg skulle kjøpt en ny stratus ville jeg ikke kjøpt med skinn... For skinninteriøret i stratus ser ikke ut :puke: Så om jeg skulle kjøpt en 2.5 V6 hadde jeg spesial bestilt uten skinn :???:

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fins masse utstyrs nivå da.. :P chrysler grand voyager ble levert som SE, SE lux, LE, LE lux(litt usikker på denne) og LX da..

 

fattern hadde en SE lux.. nå har han en enda nyere voyager.. å den er en LX.. :P ble vist nok utstyrs kåt gammlingen i sine eldre dager.. ;)

 

Motor valget har ingenting med SE,LE,LX navnene å gjøre, som sagt i posten oppfor.. er bare utstyrs nivå..

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fins masse utstyrs nivå da.. :P chrysler grand voyager ble levert som SE, SE lux, LE, LE lux(litt usikker på denne) og LX da..

 

fattern hadde en SE lux.. nå har han en enda nyere voyager.. å den er en LX.. :P ble vist nok utstyrs kåt gammlingen i sine eldre dager.. ;)

 

Motor valget har ingenting med SE,LE,LX navnene å gjøre, som sagt i posten oppfor.. er bare utstyrs nivå..

 

Nå er det snakk om Stratus og ikke voyager... Det er somregel bare 2.5 som er LX men du får 2.0 som LX og... Men det er bare skinn er forskjell :ass:

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har så nogenlunde rett angående skinnsetene, men det er vel bare LX som har cruise controll og el. just. sete???

Noen enkelte LX`er har også varme i setene, og nedfellbar armlene over midtkonsolen. Tror ikke noe av dette ihele tatt er på LE, men er ikke sikker!!!

Tror også at det er bare LX`en som har refleksplate mellom baklysa og at det er noe forskjell på om det er tåkelys eller ikke foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår