48IDA Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Hva skal man si? 8.38 på kvartmila med hjulspinn på 1, 2 og 4 gir, og da UTEN 3-stegs NOS. Snakker vi da en lav 7-sekunders GATEBIL???????? Det kan ikke være sant.....men...hææ http://www.bigblockdart.com/weflen/weflen.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Hva i all verden...? Og her i lille hore-Norge får vi monogkjeft fra Biltilsynet (Norges svar på Stasi / SS) bare for å ha bittelitt film på siderutene fremme, småtrimma originalmotor, 4-punktsbelter, felger som stikker 1mm ut fra skjermkanten, og mange andre slike småting. Får vi LITT mere regelverk mot oss nå, flytter jeg til Sverige på flekken. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Det går sånna med skilt i norge gutter... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by tekNetium Hva i all verden...? Og her i lille hore-Norge får vi monogkjeft fra Biltilsynet (Norges svar på Stasi / SS) bare for å ha bittelitt film på siderutene fremme, småtrimma originalmotor, 4-punktsbelter, felger som stikker 1mm ut fra skjermkanten, og mange andre slike småting. Får vi LITT mere regelverk mot oss nå, flytter jeg til Sverige på flekken. :D Som du ser så har denne verken film på rutene eller felger som stikker 1 mm ut fra skjermene, men 4pkt seler og småtrimmet motor har han. men hvem er det som ikke har det? :D Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by tekNetium Hva i all verden...? Og her i lille hore-Norge får vi monogkjeft fra Biltilsynet (Norges svar på Stasi / SS) bare for å ha bittelitt film på siderutene fremme, småtrimma originalmotor, 4-punktsbelter, felger som stikker 1mm ut fra skjermkanten, og mange andre slike småting. Får vi LITT mere regelverk mot oss nå, flytter jeg til Sverige på flekken. Helt sant! Regel nr 1: Ved ombygging må attstasjon fra importør/produsent vedlegges. Denne rammer biler nyere enn en viss dato. Husker ikke helt datoen, men tror det er nyere enn rundt 1970. Rett meg hvis jeg tar feil. Regel nr 2: Oppbyggingsavgift som sier at dersom en bil eldre enn datoen i regel nr 1 bygges om mer enn 50% vil den være å betrakte som et helt nytt kjøretøy og må godkjennes etter dagens regler med krasjtesting lys, lyd, avgass osv.+ oppbygginsavgift tilsvarende engangsavgiften på et sammenlignbart kjøretøy. Uten regel nr 2 kunne vi bygget om eldre biler noe helt vanvittig fordi godkjenningsreglene fra det året bilen ble 1.gangsregistrert her i landet ville vært de gjeldende. Uten regel nr 1 ville det vært vår oppgave å presentere en plan for en ombygging såpass seriøst og overbevisende at biltilsynet vurderte den tiil å være forsvarlig. Dette hadde også funket utmerket, da det ville eliminert utseriøse, dårlige bygg og sluppet gjennom de bra. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg