Gå til innhold

grandre: Audi a4 TQ Prosjekt: litt mer lyd

Ranger emnet


grandre

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Cerwin Vega, Lanzar.. mye snax her. Har selv Lanzar OPTI 2000D på RF Power T1 12" woofere, spiller flott. Har lukka konstruksjon da. Skal sette inn et sett med TYPE RF 6,5" frontsett i dørene snart.. De skal ha en RF T4004 som forstekrer :). Men i bilen min sitter høyttalerene ikke fast i selve dørpanelet, men på den stålplata under den.. så er litt pes.. spessielt når ene skruen røk :D.. Det er nå fiksa..

Se om det blir litt mekking i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerwin Vega, Lanzar.. mye snax her. Har selv Lanzar OPTI 2000D på RF Power T1 12" woofere, spiller flott. Har lukka konstruksjon da. Skal sette inn et sett med TYPE RF 6,5" frontsett i dørene snart.. De skal ha en RF T4004 som forstekrer :). Men i bilen min sitter høyttalerene ikke fast i selve dørpanelet, men på den stålplata under den.. så er litt pes.. spessielt når ene skruen røk :D.. Det er nå fiksa..

Se om det blir litt mekking i helga.

 

Det hørtes rått ut det. Åssen bil sitter det i?

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja er greit nok nå, men er ikke ferdig enda :) Har jo en stroker til du kan kjøpe av meg vettu. Hakkeno kamera å ta film med, bare digitalt bildekamera men kvaliteten er ikkeno å skryte av :)

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bor hos meg de tøs. jeg har mange tøsevenner som er easy å få seg litt av :)

de vokser på trær her nede vettu :) vi kan jo share dobbelseng ? hahaha neida :) men har plass til deg bare kom ned ei helg lzm, med jonas å co om du vil

- Audi a6 1.8 t 2002

- Golf III 1.6GL 96 - Solgt

- Toyota Corolla 88 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår