Laaars Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Samme plæstikk ja, muligens litt mykere. Det jeg opplevde var at den kunne rive ut hele skruehodet ut av hullene nederst på frontplata så disse utvidet seg (GTI leppa sitter skrudd), og man måtte på med skiver etterhvert. Når disse hullene ikke kunne utvides lengre pga. skivene så reiv den av festet på leppa isteden ;) Midterste festet mitt knakk når jeg kjørte over en fartsdump på Biltema i Bærum :angry: Men, på med CL leppa så er det ingen sak, og fortsatt pen syns jeg :) I morgen har jeg fri så jeg tenkte å dra op hoggern og plukke med Audi gasspjeld til GTI motoren, kanskje få skrudd litt mer og gjort klart for overhaling og shining. Og rydde litt kanskje... :wonder: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Fikk nettopp en MMS fra oshim her på forumet med et bilde jeg syns ligna fælt på min egen bil. Det er donorbilen der fangere og interiør stammer fra. Takk for det :) Morro med litt historikk. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Fant forresten også to bæreposer med deler til det brune interiøret :) Det kan du nok trenge :) Bare å komme over å hente det ved en passende anledning :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 må få den lavere gitt, detta er jo pysehøyde ;) inspirasjon Bilen til Uglybastid er faktisk lavere enn en einser kan være :) Her er motoren heist opp noen cm, samtidig som bærearmsinnfestningene foran er flytta opp ganske mye ;) Så det skal godt gjøres å få en bil så her lav uten større inngrep :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 jepp, har hørt litt snakk rundt prosjektet på vwvortex o.l :) mandig prosjekt uten tvil ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Bilen til Uglybastid er faktisk lavere enn en einser kan være :) Her er motoren heist opp noen cm, samtidig som bærearmsinnfestningene foran er flytta opp ganske mye ;) Så det skal godt gjøres å få en bil så her lav uten større inngrep :D Bare fram med sveiseapparatet og en fridag så er det ikke noe problem, hehe ;) Tror ikke jeg skal gå så drastisk til verk. Der snakker man faktisk UBRUKELIG lav! Et bilde av gewinden han har modifisert. Original nede, modifisert oppe. Noe kortere :) Hele historien og prosessen kan leses om her: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2770304 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Driver å leiter etter plass å lagre bilen i vinter. Om noen har eller vet om noe til en grei penge så rop ut :) Men først må jeg få meg vinterbil. Har lite lyst til å kjøre Golfen i vinter, den fortjener bedre. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Driver å leiter etter plass å lagre bilen i vinter. Om noen har eller vet om noe til en grei penge så rop ut :)Men først må jeg få meg vinterbil. Har lite lyst til å kjøre Golfen i vinter, den fortjener bedre. Vi har lagringsplass til deg på Skedsmokorset for en billig penge. Ta kontakt på PM eller 93836007 så fikser vi det. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 oppdaterer mer her enn på VACN jo Laaaaars.. Skjerpings;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 hæhæh digger bilen din, "oisann jeg punga dekket. Jaja, spenn det fast på taket". Keep it on :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Grom ener... ;) Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Fikk nettopp en MMS fra oshim her på forumet med et bilde jeg syns ligna fælt på min egen bil.Det er donorbilen der fangere og interiør stammer fra. Takk for det :) Morro med litt historikk. Jeg har det skiltet hengende på veggen hjemm hvis du vil ha det til historiemappa di? :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Ang. de skvettlappene. De stammer fra en VW Microbuss ;) Er så og si kliss like de orginale til einseren. Et MUST spør du meg ;) Det er godt å se at du fører stuket videre. Skal ikke se bort i fra at det blir einser på meg i nærmeste fremtid. Har fått øye på en lofotengrønn GLS fra 76 ;) Lykke til videre med prosjektet. Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ser på eksosdelene du kjøpte.. Brukte du den smale lydemperen midt under bilen eller bak? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 grym einser, desto mer jeg ser de bilene liker jeg de, må skaffe meg en slik :) Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg