Laaars Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Lars her har du misforstått, det skal ligge under panseret.. Utrolig gromt stuk på golfen, lyst til å fikle litt med den.. hmm turbo? du får komme innom jobben så kjører vi den opp på firesøyleren og tar en grundig firehjulskontroll, samt servere noen bløff historier over kaffen.. Hehe, takker... Høres ut som en plan det... bør få litt orden på hjulvinklene ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 flere som er velkomne til kaffe og kontroll? :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 flere som er velkomne til kaffe og kontroll? :D nei, men en bløffhistorie kan altids serveres:yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Henta dette på posten i dag, har også noen andre saker og ting på vei :) Motor hentes til helga, som skal få overhaling og noen god-deler i løpet av vinteren, forhåpentligvis klar til å settes inn til våren igjen. Virker som det er grei kvalitet, det duger sikkert :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Nice grenrør Laaars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 mmm, dette kommer til og gjøre seg ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Genial bil laaars! Litt stivere og lavere enn min bil ja! :PGår det ann egentlig? neeeh! :drive2 Gleder meg te flere bilder!! Eller så ser jeg den sikkert rundtom her te tider;P Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hehe, thænk ju :) Lav og stiv er den ja... litt for stiv, men etter noen måneder med Suzuki jeep så er jo dette komfort i forhold. Skal ikke se bort i fra at du ser den litt innimellom nei :P Men snart settes den bort for vinteren. Ellers var jeg hos "dinge2" her på forumet og hentet denne på søndag som var... Har allerede begynt å plukke den i deler. Den skal overhales i løpet av vinteren og spekkes med goddeler :) Må jo ha noe å gjøre mens bilen står i vinter. Er en 1.8 GTI 8V, for de som ikke ser det :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 se her jah! gull fint! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hehe.. Skulle hatt så god plass som deg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 må få den lavere gitt, detta er jo pysehøyde ;) inspirasjon Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 må få den lavere gitt, detta er jo pysehøyde ;) inspirasjon Husqverna i grillen :D Skikkelig symaskin den der. btw. Fet bil Laaars Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Takk for kommentarer :) Var inne på tanken på å beholde det svarte panseret, og det blir nok til det ja :) Tanken om jernkors har også vært der, med hvit outline da. Ser det er mange som trekker på smilebåndet når de ser bilen, om de gjør det fordi de syns det er kult eller pent vet jeg nå ikke, men allikevel. Er vel mange som ikke helt forstår seg på greia også. Mange jenter som sier at den er søt da ;) (WTF? Søt? Den er jo hard og mandig!) Sjakkbrett hadde vært artig, hehe.. noen som trykker billig sjakkbrettfolie til meg? ;) Og desverre Oshim, jeg har ikke senterkoppene :( Skal komme med mer bilder og oppdateringer. Nå må jeg sveise et eksosfeste på potta. Trodde det satt godt men, etter masse subbing over fartsdumper etc. har det løsna. Men sånn må man jo regne med :) hva med en sånn en på panseret ? morsom vri, og classy, samtidig som ikke alt for mange har det ( slik som malteser kors ) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Den Einsern der er skikkelig grom! Skjønner at min ikke er lav nok iallfall... Her begynner man vel å nærme seg? Den panser-pryden der likte jeg! Må finne fram Illustrator og tegne litt nå, og lage stenciler og spraye på! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 vurderer gti leppe jeg og , men er den samme "stoff" som cl leppa ?? og gir den etter om det kommer en stein eller noe lettere ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg