daho Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Trenger nytt svinghjul til den sure 1,8 GU motoren min. Hvor mange mm er svinghjulet, og hvem motorer kan jeg ta fra? Fint hvis noen kunne ramset opp alle størrelser :P og hvem motor de tilhører. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Er vel girkassen det står på ikke motoren? Antar 210mm men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 1.6 Forgasser/monopoint 1.8 Forgasser/monopoint/GTI 8v/GTI 16v samme svinghjul Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Står en 1.6L forgasser utenfor verkstedet. Da kan jeg bruke svinghjulet fra den da? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 japp det kan du! mulig du må dreie litt på den, pga svinghjul slitasje. 1.6'n har mindre lamellplate.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kjøpte nu clutch, altså eske med bolter, lammelplate, trykkplate. Også fikk vi av svinghjulet. Nå skjønte jeg hvorfor han sa jeg måtte bytte clutch når jeg kjøpte den da :P Klarte meg fint i 2,5år da :D Men uansett, svinghjulet har masse blå flekker etter varmegang og begynner å sprekke, ganske bølgete overflate, ser ut som masse skyer. Men skulle gjerne brukt et som passa med clutchen jeg har. Noen som vet ny pris på svinghjul? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Endelig fått nytt. Kjøpt på møller. Prisen har jeg ikke fått enda, kommer ann på rabatten. 15% - 1020kr 25% - 900kr 85% - 300kr Håper på det siste :D Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hvis du har kjøpt det på møller, så kan du håpe på max 15%! om ikke kunne du fått kjøpt svinghjul av meg! gått 113 000! strøkent! for 300 pluss frakt :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hvis du har kjøpt det på møller, så kan du håpe på max 15%! om ikke kunne du fått kjøpt svinghjul av meg! gått 113 000! strøkent! for 300 pluss frakt :) Kameraten min jobber der. På pc'en stod de tre rabattene. Så det er opp til de på delelageret å bestemme hva han skal få. Håper på 85% men blir nok 25% en annen kamerat fikk 40% etter at han slutta der. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 tviler på at de har dekningsgrad nok til å kunne forsvare 85% rabatt desverre Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 kommer ann på delen, kommer også opp hvor mye de kan gi i rabatt, og på det svinghjulet stod det 15 25 85 Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg