Gå til innhold

Ombygging fra bensin til gass?

Ranger emnet

Thorsha

Anbefalte innlegg

Du har rett i det. Skal ting handles, må en ut (ebay ol)

Men var ikke akkurat lystgass jeg hadde i tankene! :-)

Var visst i Polen de begynte med å bygge propan i bensinmotorer, så teknololgien der på DET området er det ingenting i veien med!

Hei

Eg veit om noken som gjer ein bra job med gass installasjoner i polen. (er vel BRC som det største merke ?) prisen for installasjoner av gass i vanlige bilar kostar frå 7000kr og oppover. viss du er interessert i nærmere info så send meg ein pm. Eg er oppvokst med sønnen til han som installerer gass. Du får med alle papirer som trengst for å få godkjent bilen med installasjonen.

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert dette sterkt selv, jeg oxo. Begynner jo å bli en del bensinstasjoner med gass nå. Har sjekket en del i polen. Man kan få fra 4000kr og oppover. Men leste et sted at man ikke bør gå for annlegg til under 7-8000kr fordi da brukes det som regel en eldre teknologi som ikke er like effektiv drivstoffmessig... Hvis du søker litt på nettet finnes det fler sider om dette i polen.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
Hei

Eg veit om noken som gjer ein bra job med gass installasjoner i polen. (er vel BRC som det største merke ?) prisen for installasjoner av gass i vanlige bilar kostar frå 7000kr og oppover. viss du er interessert i nærmere info så send meg ein pm. Eg er oppvokst med sønnen til han som installerer gass. Du får med alle papirer som trengst for å få godkjent bilen med installasjonen.

Hallo Ghost7

Har du denne kontakten enda? Jeg har googlet litt etter gaz ombygnings verksteder i Polen, men jeg får ingen treff. Sannsynlig for at det ikke dukker opp treff, er at jeg overhode ikke behersker polsk? Dersom du fortsatt har denne kontakten er jeg intressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider