Gå til innhold

Stavanger cab

Ranger emnet


dambo

Anbefalte innlegg

Sjef, men stikk innom då Mr Bean, så kan du se bilen:) Eg komme i 7 tiå tenkte eg.. rett ront der! Uansett, regne jo ikje inne onna taket på kvadrat:)

 

JA eg regne nok me at eg kommer bortom en tur. Det er jo bare så vitt at det ikke regner under taket. For akkurat nå regner det jo vannrett. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Jaja, jævla drittkveld. Havari på vei te treffet, måtte hentes av Viking. Og når eg tok bruksbilen ut, stod det 6 biler der! Bad! Me fekk nå tatt ein prat Bean.. du ska få se an neste gang:) I promise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Ka som skjedde? Ikje någe alvorlig håpe eg?

 

3 av 4 bolter datt av på venstrehjulet, någe som gjorde at den fjerde ga seg. Kort fortalt. Bremsekalipperen knakk rett av og laga et hakk inne i brønnen på felgen, på ca 2cm som må sveises igjen. No stress. Fikser det og kjøper ny kalipper så er den på veien igjen. Hadde dette skjedd på motorveien hadde kanskje bilen vært vrak ilag med meg!

 

Kipe gjeng da. Eg regnet med å se en gammal audi 50.

 

kremt 80 kremt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Synd, brunerune. Men kunne gått verre. Fin den bilen din, btw:)

 

Og tror Mr.Bean mente Audi 50. Er vel Dambo som kjører den.

 

Hehe takk. Har bare sett polo'n til dambo.. og Bean var skuffa når jeg kom i A4'en.. men men bra det mer gammelt vag i Stavanger enn jeg trodde hvis dambo har en audi 50 og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Ah, oki. Kanskje det var en skriveleif fra han sin side da:) Og kanskje jeg husket feil mtp hvem som kjører Audi 50.

 

Jepp.. Tror og det. Typisk at dritet her skulle skje med meg rett før jul. Jaja, får bite i det sure eplet da -og jobbe ekstra vakter! Så får vi gutta ta oss et lokaltreff ut på nyåret om snøen ikke biter inn. (8,5+C as we speak.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipe gjeng da. Eg regnet med å se en polo 1, golf2 med bbs og en gammal audi 50. Men der var det mange som svikta. :( Det var jo en polo 1 da men ikke den eg regnet me sko være der. :)

 

 

Ja, blei rimelig greit forfall. Hadde jo håpet på ein gode gjeng me gamle biler. Men når ole marius plutselig befinne seg i trondheim(fullt forståelig) og dambo ligger med snuten oppi doskålen blir det fort tynnet ut. Jeg var der ute med en kompis fra ca. 10 på halv 8 og litt utover. Men eneste som møtte oss da var en rekke med med "nye" biler og en enslig audi 50.

Så da gadd ikke vi å stå der å fryse uten mål og mening:fatality:

 

Men slikt skjer, får håpe på bedre oppmøte en annen gang:)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår