CrazyLoff Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Noen som vet hva den mangepinnete kontakten som er over sigarett tenneren er fornoe? Går 3 ledninger dit. Er en Golf 3 1.8GL 1996mod. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Tilkoblingskontakt for diagnosekabel for VAG-COM.. :) Brukes til å lese ut feilkoder, nullstille, justere ting, osv. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Også lar man ikke sedler ligge løst i bilen på den måten. Makan. Hmm, varmetrådbryteren din ser annerledes ut enn min... hvor gikk skillet her? Samme tid som blinklysa ble runde? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 jeg har samme varmetråd bryter. og samme model, men kan ikke huske å ha sett den kontakten hos meg! kan den ligge noen andre steder å? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 jeg har samme kontakt for diagnose og samme bryter for bakrutevarme / speilvarme. Min er en 94 modell :bok: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 På min 92 modell er det annen bryter til varmetrådene, en med rund knapp som lyser når knappen er aktivert. Men jeg har vag-com kontakten ved siden av bryteren til varmetrådene. Du finner nok vag-com kontakten hvis du demonterer hele ramma rundt viftestyringa og askebegeret. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Kontakten sitter enten bak blinddekselet ved siden av rutevarmeknappen, eller slik som på bildet over. Har du 96-modell, skal den ligge der som på bildet. Ta ut askebegeret (helt vekk), og dra det dekselet like over sigarettenneren til venstre, så skal du se den. Du ser fort noen ledninger når du tar ut askebegeret. :) Endringen av plassering av kontakten ble gjort i juli/august 1993. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Ser ut til å stemme Marvil, da min Golf (93) og vipsvims (92) har den andre bryteren, mens kremt sin (94) har den som er på bildet. Ikke at det egentlig spiller så stor rolle men:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg