lars-frr Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Det har i den senere tid begynnt å komme en liten ulyd fra motoren min , den kommer spess når jeg kjører mellom 40 og 60. Den forsvinner når jeg bremser. Det er ikke en dunke lyd , men høres mer ut som slark , det høres ut som det kommer fra motordelen nærmest frontruta , eller det er meg som bare hører dårlig :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Jeg kan ikke hjelpe deg noe særlig, men en ide ville jo være og installere større stereoanlegg og skru opp lyden helt til du ikke hører den ulyden mere? ;););):op :D Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Har gjort det :) Men seriøst noen som kan hjelpe meg her ,, vet det er dårlig forklart :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 CV ledd eller hjullager siden det er hastighetsbestemt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by lars-frr Det har i den senere tid begynnt å komme en liten ulyd fra motoren min , den kommer spess når jeg kjører mellom 40 og 60. Den forsvinner når jeg bremser. Det er ikke en dunke lyd , men høres mer ut som slark , det høres ut som det kommer fra motordelen nærmest frontruta , eller det er meg som bare hører dårlig :) høres ut som hjullager så lenge den forsvinner når du bremser... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Så det er kanskje ikke motoren ,, det er vel bra :) En venn av meg bytter fjærbenslager og og en eller annen skive idag, kanskje dette hjelper . Hvis det er hjullager er det dyrt å bytte Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by lars-frr Så det er kanskje ikke motoren ,, det er vel bra :) En venn av meg bytter fjærbenslager og og en eller annen skive idag, kanskje dette hjelper . Hvis det er hjullager er det dyrt å bytte du må ta hele fjærbeinet og press ut lageret men ikke løsne dempern nederst ta heller ut hele fjærbeinet. lager koster et par hundringser Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg