HPfreak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ja kom deg sta å sjå på den:)hadde eg hatt 30k hadde eg heller ikkje stussa, Skal ringe han i morgen og høre jeg. Så ta noen bilder som jeg kan ta å legge ut her etterpå :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Skal ringe han i morgen og høre jeg. Så ta noen bilder som jeg kan ta å legge ut her etterpå :) :thumb må få en full raport da:) så vi som bor langt unna får høre litt omm denne doningen:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Frister å ta en tur inn og sjekke den ut litt. Har muligheten til åkjøpe den og få lakkert den opp igjen. Men spørsmålet er hvor mye rust det er under :/ Ja, det er akkurat det som bekymrer meg mest hvor mye rust det er under den. Så du får ta deg en tur og ta masse bilder. Samt ta bilder der det er rust. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har du vore å sett nå HPfreak? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Lekker å sjelden bil:) hadde ej hatt cash så hadde den vore i garasja.. :P Bedre å sette i stand den der en standard 240 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har du vore å sett nå HPfreak? Hey ble hus titting istedenfor i går men skal hente meg en plasma i morgen og da kjører jeg gjennom oslo så skal dra innom da :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hey ble hus titting istedenfor i går men skal hente meg en plasma i morgen og da kjører jeg gjennom oslo så skal dra innom da :) får vell en liten raport her i dag da:) hørest bra ut det:D*knegg* Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jøss - ikke helt gjennomtenkt, kanskje. Man kan ikke ha fokusert særlig på lang levealder her... Opplysning: Husk at Bertone kommer fra samme landet som de laget FIAT i... Til ettertanke :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Opplysning: Husk at Bertone kommer fra samme landet som de laget FIAT i... Til ettertanke :p Det merkes :puke: Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg