Gå til innhold

HJELP,Blazer s10 /4.3 -88 stopper....??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei håper noen kan hjelpe meg......

 

Har en Blazer som overskriften. Denne det starter fint og har fin gange. Ikke noe tull, før den plutselig dør ut og stopper helt uten forvarsel.

Enten etter 10sek tomgangskjøring eller etter 2 mil.

Når jeg vill starte den opp igjen......starter den enten med en gang eller som om det er en kald vinterdag ( Tar tid før jeg får opp turtallet )

 

Har byttet tenpluggledninger men nei.......

 

Lite/ mye bensin på tanken spiller ingen rolle.

 

Hva burde jeg se etter?????

 

Har ikke så mye peiling på motorer........

 

Mvh

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde en Blazer 89 mod men med 2,8 i da.Der var fordeleren tatt kvelden. Kunne kjøre en stund så kubbet den. Eller det kan vere fuktighet i hjernen. Ta ned hjernen og tørk den fårsiktig med en foreks hårføner og sjekk kontaktene til den.

Mazda 323 GTX

Mazda 6 1,8 exclusive

http://www.bergen-gatebilklubb.com

http://www.mazda-ogn.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett om "Service engine soon" (SES) lyset lyser?

Under rattstammen sitter en plugg der kan du kople en binders eller en kort ledning mellom kontakt A og B.

Når du slår på tenningen vil SES blinke et visst antall ganger og med det angi en feilkode.

Hadde sjekket det først.

Den vil alltid blinke kode 12 Slik: 1 blink pause 2 blink pause X3

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår