asona_er_best Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 skumlest i bilsportbibel'n morten?:P er ikke lov å kappe tunell eller torpedovegg vet du:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 skumlest i bilsportbibel'n morten?:P er ikke lov å kappe tunell eller torpedovegg vet du:D hmm, leste i går..men så har ikke jeg den beste hukommelsen da..trodde det var bare torpedo'n som ikke var lov å forandre på..det er jo lov i rally, så hvorfor ikke i bilcross? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 hehe okeii.. mener å huske en som kom på teknisk med selvlagd tunnell og han ble vel irritert på kontrollanten og hengeren regner jeg med...hehe.. rally har jo masse amøbe regler da.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 1.2 GulvGulvet skal beholdes som originalt. Det er tillatt å lokalt modifisere gulvet for å montere ny gearkasse. fra bilsportboken Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 hmm okeii.. da er det vel sånn..hehe . men det har vel da noe med høyde og bredde og alt det der også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 hvorfor volvokasse kontra bmws getrag kasse egentli? volvokassene likker ikke kjapp giring og tåler ikke all verden. getrag kassene tåler ca det dobbelte av en volvo kasse og di er bedre å gire med. girer du for fort med en volvo kasse så gir den beskjed :p den sier auuauuauu skraaap donk så ern i går mye seinere enn om du hadde slappa litt mere av. volvo kasser er møkk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 sitter det en sånn getrag kasse på 316 a???.. og åssen er det å få på volvo motoren??? om det trengs adapterplate og masse sånn så er det jo ingen vits.. er tross alt bilcross Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 trenger adapterplate ja og den kassa som står på 316 er ikke så go... mnmn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 okei, men om man må ha adapter og at den ikke er så bra så trur jeg morten holder seg til volvo for å si det sånn:D:D.. men kjekt du nevnte haien.. mulig det blir getrag i stedenfor på rallycross bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 hvorfor volvokasse kontra bmws getrag kasse egentli? volvokassene likker ikke kjapp giring og tåler ikke all verden. getrag kassene tåler ca det dobbelte av en volvo kasse og di er bedre å gire med. girer du for fort med en volvo kasse så gir den beskjed :p den sier auuauuauu skraaap donk så ern i går mye seinere enn om du hadde slappa litt mere av. volvo kasser er møkk. herregud mann. sitter ikke grom 265 262cr el no på en 1.8 veit du.. dessuten er volvo kassa helt grei det de ikke tåler er høye moment, men siden dette dreier seg om en standard B230A motor TVILER jeg på at det noe fare på ferde.. og en ting til... har du virkelig prøvd å bom gire skikkelig med en getrag?? virker jo ikke slik da du tydeligvis tror disse kassene er udødelige. Det er A og O å være sikker på at kassa sitter i gir før man slipper kløsj uansett. så hvorfor i allverden skal man koste på 2000.- for adapter for å få en dårligere løsning ann å bruke orginalt?? Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 okei, men om man må ha adapter og at den ikke er så bra så trur jeg morten holder seg til volvo for å si det sånn:D:D.. men kjekt du nevnte haien.. mulig det blir getrag i stedenfor på rallycross bilen Bruk davidson...:D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Bruk davidson...:D men leste forrige innlegget ditt og virket i følge deg at volvo kassa er nok til rallycross.. fordi det eneste vi skal bygge på den er å ballansere bunnen av motoren og en topp fra erik weberg.. er det nok med standard volvo kasse trur du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 ei davidson kasse er ikke org volvo.. kan nesten ikke bruke sync kasse i rallycross syntes nå jeg.. bør (MÅ) ha dogringer... Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 okeii.. men når vi stopper på ca 160hk i denne bilen.. holder det med orginalkasse til det bruket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 morten, jeg har klart noe skikkelig bra i helgen, fikk motoren til å gå og all ting og dro ut fra garasjen for å teste, trur du faen ikke jeg KJØRTE UT...hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg