asona_er_best Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 bare få hele dritten til å ikke stikke bortat setet enkelt og greit... det skjer på min så jeg bruker brekket kun når jeg er i depo eller no sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 bare få hele dritten til å ikke stikke bortat setet enkelt og greit... det skjer på min så jeg bruker brekket kun når jeg er i depo eller no sånt trenger ikke brekk når den står parkert da..man har jo gir.. jeg bygger om brekket i tilfelle jeg finner på å bruke det..sånn har det ikke henger seg opp og låser hjula.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 bruker gjerne brekket når'n er på henger blandt annet, og når den står i depoer på de banene hvor man må parkere oppned.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 funker fett å låse den på giret da også..rallybiler blir jo låst på giret siden de har hydraulisk brekk.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 funker fett å låse den på giret da også..rallybiler blir jo låst på giret siden de har hydraulisk brekk.. må være sikret gjerne.. bruker brekk og setter i gir jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcracer Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 dette blir bra morten. skal vel snart begynne og ribbe kadetten nå også. hvis bestefattern får ut fingeren og rydder verkstedet i låven. volvo motor som er gromt morten. er vi gutta som har skjønt det hehe. fått lærlingplass forresten???:) Siter -78 Kadett C sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 dette blir bra morten. skal vel snart begynne og ribbe kadetten nå også. hvis bestefattern får ut fingeren og rydder verkstedet i låven. volvo motor som er gromt morten. er vi gutta som har skjønt det hehe. fått lærlingplass forresten???:) jepp, volvomotor er jo det eneste som holder så..du får rødde sjøl da vett..har ikke hørt noe om lærligplass..du a? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 sveising i morra.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 ja, ble det no sveising? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ja, ble det no sveising? jada roar, ble det.. dette er da tetting av hulla der takrenna kommer ut.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 genialt sveiset, litt over standar'n i bilcross så det spørs om ikke du burde legge et eget bud på den når du skal kjøre me'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 genialt sveiset, litt over standar'n i bilcross så det spørs om ikke du burde legge et eget bud på den når du skal kjøre me'n hehe, jeg punkta og svigerbror helsveisa..ekke helt stø på sveising serru.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 her kommer update etter dagens dyst.. kanal venstre kanal høyre foran kanal høyre bak hjulbue høyre bak gulv venstre side gulv høyre side Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Ser bra ut detta da.. Sjekk tråden til meg og fiatråner et par hakk lenger ned.. 360 med 230k m45 og 240 bakaksling..:P Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Ser bra ut detta da..Sjekk tråden til meg og fiatråner et par hakk lenger ned.. 360 med 230k m45 og 240 bakaksling..:P titta på den i sta..blir vel bra det.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg