motorsportdude Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 blir spyling av olje/kjølekanaler når det har blitt tørrere i været.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 kappa ut to rusthull i dag.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 forsiktig med fyrstikkene nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 forsiktig med fyrstikkene nå!! haha, ekke mye brennbart i den bilen for tida..stort sett gammal rustent tyskerstål.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 skjer ikke alt for mye her om dagen..håper på å få begynt å monter motoren til helga..må bare få lånt meg momentnøkkel.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja nå er det faen døtte meg på tie ass!!..hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 nå har jeg spylt blokka, så den står i sola til tørk. monterer sammen i morra grunnet bursdag i kveld. de fleste har vel sett ei blokk før så jeg gadd ikke ta noen bilder..var å kjøpte meg momentnøkkel i går..Teng Tools:partyon: Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 flyoff håndbrekk: mangler å sette på et rør som står nesten 90 greder så er det ferdig.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 ble ikke så ille det der:D.. hehe... husk å lag brekket litt utover, for mange som får stol kanten i veien noen ganger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 ble ikke så ille det der:D.. hehe... husk å lag brekket litt utover, for mange som får stol kanten i veien noen ganger;) utover mot høyre fra førersete? tatt bilde av catchtank ennå din klovn? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 det jeg mente var at brekket kommer i setet, så det er et hælvette å dra opp og sånn... lag det litt utover mot passasjer-sia faen bilder å. har dessverre dårligere hukommelse enn senile folk.. men skal se hva jeg får til, glemte å ta bilder i dag blandt annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 det jeg mente var at brekket kommer i setet, så det er et hælvette å dra opp og sånn... lag det litt utover mot passasjer-sia faen bilder å. har dessverre dårligere hukommelse enn senile folk.. men skal se hva jeg får til, glemte å ta bilder i dag blandt annet bøye stanga mot passasjersida da eller? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Nei, ikke bøy, vri hele dritten mot høyre i framkant.. Du som er så rallyfrelst må vel ha sett brekket i en rallybil? De står aldri rett.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Nei, ikke bøy, vri hele dritten mot høyre i framkant..Du som er så rallyfrelst må vel ha sett brekket i en rallybil? De står aldri rett.. i de fleste er det faktisk rett..men står midt mellom setene eller foran setene..må bygge om fester og alt da jo.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 HÆLVETE!!!! Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg