motorsportdude Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Høres ut som en rimelig spesiell type du:hvaskjera er jeg spesiell for at jeg vil ha motor som holder? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 neiida morten, ekke spesiell, du har bare god smak..volvo som er tingen vett.. tåler også mye mer enn hva bmw gjør... etter det jeg har hørt bytter bmw bilcrosserene topper ofte også.. det slipper du jo med god gammal volvo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 neiida morten, ekke spesiell, du har bare god smak..volvo som er tingen vett.. tåler også mye mer enn hva bmw gjør... etter det jeg har hørt bytter bmw bilcrosserene topper ofte også.. det slipper du jo med god gammal volvo bra du er enig daniel..folka i klassen kaller bmwsekser for "banantopp.com":roll: :op: Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 å det er wankel!! Å hva er så rått med wankel? Det er jo et møkkakonsept! Ottomotor er nå det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Å hva er så rått med wankel? Det er jo et møkkakonsept! Ottomotor er nå det beste. i wankel er det ingen effekttap...i en ottomotor stopper stemplet i topp og bunn men wankel går rundt og fungerer utmerket.:anger: Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Det som er gromt med wankel er vel at den veier lite som gir god vektfordeling, den er liten så letere å få plass til i små motorrom i motsetning til Volvo. Mye power og RRÅÅ lyd. Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 i wankel er det ingen effekttap...i en ottomotor stopper stemplet i topp og bunn men wankel går rundt og fungerer utmerket.:anger: Veit det høres flott ut i teorien, synd det ikke er fullt så flott i praksis;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Veit det høres flott ut i teorien, synd det ikke er fullt så flott i praksis;) Hehe, det er veeldig sant.. Mye power og rå lyd? Mye mulig, men moment, det har vi ikke sett... Og at wankel er mer holdbart enn en kebabsekser, det trur jeg ikke..:P Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 men jeg skal jo ikke ha wankel..men det er myyyye råere enn alt annet.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hva har du planlagt rundt dempere og bak-hjuls oppheng. Noen forandringer eller orginalt?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 med tanke på hva blikseth spørte om så husk å ikke røpe for mye nå morten.. om denne bilen blir ordentlig grom så er det lett for folk å logge seg på bilforumet å se etter bilcross bil.. er jo tross alt bud på bila:D ville bare hjelpe deg å huske det.. lett å glemme seg:D wankel er og blir grommere enn bmw's motor.. men holdbarheten på wankel ligner ikke grisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 med tanke på hva blikseth spørte om så husk å ikke røpe for mye nå morten.. om denne bilen blir ordentlig grom så er det lett for folk å logge seg på bilforumet å se etter bilcross bil.. er jo tross alt bud på bila:D ville bare hjelpe deg å huske det.. lett å glemme seg:D wankel er og blir grommere enn bmw's motor.. men holdbarheten på wankel ligner ikke grisen bare å slappe av daniel..men understell blir org..ikke noe gromgreier til mange laken her gitt..må konsentrere meg om å få bilen ferdig.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 jaja Daniel, skal da ikke ha en bimmer til hvertfall. Har faktisk hatt en 316 selv som jeg begynte å bygge om til bilcross, men ga opp etter at jeg skjønte at det ikke fantes kjøre egenskaper på den, fram dempera minnet mere om sykel pumper en bil dempere og den var veldig ustabil. Folk sa at jeg måtte flytte ut bære arma hvis den skulle bli kjørbar på bane og det er jobb. Det fantes ikke en karosseri del å få tak i, men det værste var vell at bilen var helt krokan. Detta var jo en e21 og ikke en e30 som det sikkert er mulig å få taki mye deler til enda. Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Veit det høres flott ut i teorien, synd det ikke er fullt så flott i praksis;) finn en otto motor som du kan få til å varve 16-17000 omdr. med da. med det er lett med wankel. og koster vistnok ikke mye for trim. så lenge du tar utgangspunkt i 13b og ikke 13b turbo. en som kjører rallycross som har wankel i boble. 342 hk og 16500 omdr. uten turbo få til det med otto motor. trukke det Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 drømmer'n.. han du nevnte nå, er vel ikke tilfeldigvis elling helleberg fra nmk kongsberg med blå wankelboble(den kommer forresten på gatebil til helgen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg