aqualemon Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hey jeg må spørre deg om en ting hvor mye hk er du ute etter?. å en annen ting plana topp??? bare rettet toppen da? Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 trodde man planet toppen hvis man skiftet toppakning jeg? :) det senker visst kompresjonen litt, så man må bruke tykkere toppakninger. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har du flowchartet på lysholm saken? Tror volksport har bommet litt på tallene sine. Får ikke 230-250 hk i en 8v med kompressor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har du flowchartet på lysholm saken? Tror volksport har bommet litt på tallene sine. Får ikke 230-250 hk i en 8v med kompressor. Det er da ingen umulighet. Vet om folk som har omtrent samme spec som Dirty. Han har CNC-portet topp med større ventiler og større ladehjul. Han har 242 hk på svinghjulet. JD bilene hadde jo opp til 300 hk med 1,9L, men det var jo med meget høy komp, og solide løftere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 jeg skal bare ha meg et vinter prosjekt. tenkte da på 16v topp og lysholm kompressoren, da jeg spurte om noen hadde anelse hvor mye effektøkning jeg får da. toppen er planet for og få bedre komp. Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg