Frakk2000 Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Fungerer fint, lite brukt. Selges pga den tar for mye plass på hybelen. Kan fint bytte element til noe skikkelig, kassa er sånn tålig dyp også. Har også en Blaupunkt 250GTA forsterker jeg kan vurdere å selge med. 750,- skal jeg ha for den. (950 til sammen). Send meg en PM eller en SMS på 41924192. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 fakk. må lære meg å sjekke denne bilstereo kategorien oftere. :( Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Damn, en slik en ble frastjålet meg i sommer. Vil ha den tilbake =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Damn, en slik en ble frastjålet meg i sommer. Vil ha den tilbake =/ kanskje denne som har tatt turen fra karmøy og ned til kristiansand og nå videre en eller anna plass Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hehe, denne har nok kun tatt turen fra Europris på Sørlandssenteret og hjem til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 kanskje denne som har tatt turen fra karmøy og ned til kristiansand og nå videre en eller anna plass Njah, det var nok i et parkeringshus i Sverige den ble tatt:) Regner med den er i polen nå, elns :D Frakk virker clean :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Bare fokuser på den søte katten i profilen min *meow* ? Men til opplysning, så skal jeg selge "filmbassen" min. Et litt større prosjekt, som involverer ca 40-50kg med sub og biltema 12". Går meget billig! (Ferdig trekt tilogmed!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Bare fokuser på den søte katten i profilen min *meow* ? Men til opplysning, så skal jeg selge "filmbassen" min. Et litt større prosjekt, som involverer ca 40-50kg med sub og biltema 12". Går meget billig! (Ferdig trekt tilogmed!) bilde og pris... Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Slenger opp et bilde seinere. Pris? Tja.. Det kan ikke være mye ihvertfall. Må nesten slå av litt på "frakttillegg". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg