Gå til innhold

Hva er problemet til folk????

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

OHHH MYYYY GOOOD!!!

 

hahaha... må bare le litt.... MYE :D

 

Her forrige dagen fikk jeg høre at Skyline er en "pakkisbil" :lol:

 

Så langt jeg vet er jeg den eneste i landet som har det....

 

Må virkelig være kjipt å ha det så vondt med seg selv... men egentlig skjønner jeg fyren... kan ikke være lett å være morra til broren til mormora til faren til søstra si heller.... You inbread, kentucky fried chicken eating, honkytonk, trailer trash punk mutherfucker!!!

 

Værste er at han sa det og kjørte fort avgårde.... lurer på hvorfor.. :wonder:

 

Edit: gleder meg til å se reaksjonene i denne tråden... håhå... lets get ready to ruuuuuuuuuumble!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe:D Han måtte vel komme opp med en grunn til at han ikke hadde en selv, annet enn at han ikke har råd til en

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:D Han måtte vel komme opp med en grunn til at han ikke hadde en selv, annet enn at han ikke har råd til en

 

Altså... jeg tror folk har litt feil oppfatning av hva en slik bil koster.... Jeg tror en hora opp golf eller audi av litt nyere type koster nesten det dobbelte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ifølge han fyren, så skal det ikke mere til at en "pakkis" har en type bil, så er det en pakkisbil!! hmm, da er det vist mange pakkisbiler her i norge gitt!! hehe

 

eller tenker han på at det er sykt mange araber sjeiker som kjører slike biler? hehe

 

(men vent, arabere er jo ikke pakkiser!! hmm..) hehe

 

btw, mye koster en slik "pakkisbil" egentlig a?? er nok ikke billig, men tror nok heller ikke at den er så jævlig dyr at det gjør noe.. (er jo en del som har det her til lands nå virker det som..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw, mye koster en slik "pakkisbil" egentlig a?? er nok ikke billig, men tror nok heller ikke at den er så jævlig dyr at det gjør noe.. (er jo en del som har det her til lands nå virker det som..hehe)

 

 

tja.. ferdig regga 2000 R34 = 720000kr...

Hva er det som er klassiske "pakkis" biler da? Kan ikke si at M3,RS4/6, og dyrere biler er "standard pakkis biler"... 2001 M3 =600000kr.. 2006 RS4 = 1,3millioner.. en Golf R32 koster vel 500000kr.

 

(huff.. det der var ikke mye og sammenligne med gitt)

 

anyway. ingen tvil om hva jeg hadde valgt vis valget sto mellom M3 og skyline... hehe.

 

:worshipnissan

 

BTW: Nå vil sikkert mange skrike fordi jeg sammen ligner med en R34.. Bare skrik, det nytter ikke:D. Man får jo selvsagt R32 til bare 300000kr da, MEN...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ifølge han fyren, så skal det ikke mere til at en "pakkis" har en type bil, så er det en pakkisbil!! hmm, da er det vist mange pakkisbiler her i norge gitt!! hehe

 

eller tenker han på at det er sykt mange araber sjeiker som kjører slike biler? hehe

 

(men vent, arabere er jo ikke pakkiser!! hmm..) hehe

 

btw, mye koster en slik "pakkisbil" egentlig a?? er nok ikke billig, men tror nok heller ikke at den er så jævlig dyr at det gjør noe.. (er jo en del som har det her til lands nå virker det som..hehe)

 

Jeg betalte 70.000,- for min.... burde egentlig ikke si det høyt... men men...

 

Var jo litt å gjøre med den... men fortsatt....det er ikke sååå dyrt som folk tror... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår