Dr_BASS Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 s8 da :P effekten holder til mitt bruk, men skal gjøre litt med den i vinter uansett, hehe hvor fort kjørte du forbi meg ved karihaugen der? så ut som det gikk fort :D min gir seg på 180 den Etter jeg bestemte meg for å ta deg igjen etter jeg hadde svingt av motorveien mener du?? :P Hadde vel 260 på nåla ;) Gir bilen din seg ved 180? Sånn japansperre greie eller pga dårlig utveksling? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 sko nå trudd det var den fartssperra, som ofte er å finne på japanske og (tyske?) biler.. men litt off tipic... kan kje politiet da dere for råkjøring? siden dere selv sier hvor fort dere kjørte? ikkje veit eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Kjøre fort.. hvem? Ikke jeg ? :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 bilene ifra need4speed blir sperra på 180km/t, men kan fint fjærnes med en opdatering i ecu. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Etter jeg bestemte meg for å ta deg igjen etter jeg hadde svingt av motorveien mener du?? :P Hadde vel 260 på nåla ;) Gir bilen din seg ved 180? Sånn japansperre greie eller pga dårlig utveksling? 260 ja, hehe, rakk så vidt å gire ned før du var borte :D Litt irriterende de 2 bilene som sperret oss inne! så du blinket som en gud :D hehe Den stopper på 180 pga hjernen Ikke rart jeg brukte lang tid på å ta deg igjen bilene ifra need4speed blir sperra på 180km/t, men kan fint fjærnes med en opdatering i ecu. Nei, bilene n4s tar inn leveres med sperre siden de kommer fra Japan hvor det er påbudt ;) Kan fjernes ved å sette i ny hjerne, eller klippe en ledning Er det din skyline som stod utafor saga? Ja, spiser lunch på fridays sånn ca hver dag ;) Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Nei, bilene n4s tar inn leveres med sperre siden de kommer fra Japan hvor det er påbudt ;)Kan fjernes ved å sette i ny hjerne, eller klippe en ledning oki ;) holder selv på med en import prosess av bil ifra japan nå... kjekt å vite... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Kjøre fort.. hvem? Ikke jeg ? :) Nettopp :D Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 jepp. elektronisk sperre :) fjerner man den, er man plutselig oppe godt over 230 og kansje mer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg lurer litt på hvorfor ikke Norge har påbud om sperre på ca 120. Det finnes vel ikke én eneste situasjon du lovlig kan kjøre i høyere hastigheter? Med tanke på at det finnes så mange andre sære regler altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg lurer litt på hvorfor ikke Norge har påbud om sperre på ca 120. Det finnes vel ikke én eneste situasjon du lovlig kan kjøre i høyere hastigheter? Med tanke på at det finnes så mange andre sære regler altså. Så så! Rolig nå! Må ikke sette griller i hue på de avgiftskåte politikerene våre nå! Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg