Gå til innhold

Tips fra Kid-A

Ranger emnet


OleC

Anbefalte innlegg

Hei. Denne tråden er vel til Kid-A og kunne vært en PM, men mange flere enn meg vil nok ha nytte av det. Får meg Digital kamera på torsdag, og lurer derfor på om du kan gi meg/oss noen enkle tips/huskeregler når man skal ta bilder.

Bilder i hastighet, hvordan får man klart bilde av bilen, mens bakgrunnen "beveger seg" f eks

mvh

Ole Chr

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 922
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Kid-A

Gunnars fotoskole i Bilsport er bra!

Han er superdyktig!

 

Har ikke tid til å forklare akkurat nå...

Kanskje om et par dager.

 

Og som enkelte vet er jeg motstander av scanning av blader pga copyright.

Det er tross alt levebrødet vårt...

 

Beklager, litt off topic, men; Ser i signaturen din at du er reporter for Performance BMW... Har det vært noen norske BMW'er i bladet?

1993 BMW 318IS Coupe - Sort skinn - Alarm - Mille Miglia Evo 8x18" - Fulda Carat Extremo 225/40-18 - ca 50 mm senket - Supersprint effektanlegg - K&N 57i kit - Lumma CL1 fremfanger - Lumma Aerowing cupspoiler - Lumma sidewings - Rieger Infinity sideskjørt - Rieger Infinity bakfanger - Rieger bakrutespoiler - Hella hekkspoiler - Altezza style baklykter - Kamei lyktespoilere - M3 speil - Pioneer DEH-P7100R - Rockford Fosgate Power 1000.2 - Rockford Fosgate Punch 400a4 - 2 stk Rockford Fosgate Power DVC 12" - Rockford Fosgate FNQ2514 - 2 stk Stinger 1 fahrad kondensator - og mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

okey, det har jeg... men synes det virket som det var flere enn et blad

 

Ja, er noen bilder i numme 12 og 13 blir det vel?

(Det med Impreza & Del Sol utapå og det aller nyeste med Golf utapå)

Men det er bare innsendte bilder, og litt forklaring av hva som skulle vært gjort anderledes (tror jeg, har ikke lest det =P)

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

Ikke ennå

Har fått istand en frilansavtale med forlaget

Hittil publisert i Banzai og Performance VW, som gis ut på samme forlag

 

Allright... Hvor mye skal til for å få den første norske bmw'en i PBMW da? :)

1993 BMW 318IS Coupe - Sort skinn - Alarm - Mille Miglia Evo 8x18" - Fulda Carat Extremo 225/40-18 - ca 50 mm senket - Supersprint effektanlegg - K&N 57i kit - Lumma CL1 fremfanger - Lumma Aerowing cupspoiler - Lumma sidewings - Rieger Infinity sideskjørt - Rieger Infinity bakfanger - Rieger bakrutespoiler - Hella hekkspoiler - Altezza style baklykter - Kamei lyktespoilere - M3 speil - Pioneer DEH-P7100R - Rockford Fosgate Power 1000.2 - Rockford Fosgate Punch 400a4 - 2 stk Rockford Fosgate Power DVC 12" - Rockford Fosgate FNQ2514 - 2 stk Stinger 1 fahrad kondensator - og mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår