oskal Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 holder på å overhaler kompressoren min.. så lurte jeg på om d er noen som vet hvor jeg kan få tak i billig Teflon pakningsleding??? og mulig lager å tettingene... har sett på g-tech,men syns dæm e dyr for Teflon pakningsleding...kan ikkje koste så mye for litt teflon:)hehe noen som vet så gjerne kom me plasser jeg kan få tak i d fra:) Siter Hvorfor er det ikke bensinlokk på en lada ? -Har du noengang hørt om en engangslighter med påfyllingsventil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 du tar bare en gammel teflon stekepanne og skraper av litt av teflonbelegget,deretter blander du teflonen sammen med litt Tech7. Vola,så har du Teflon pakningsleding,BILLIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 holder på å overhaler kompressoren min..så lurte jeg på om d er noen som vet hvor jeg kan få tak i billig Teflon pakningsleding??? og mulig lager å tettingene... har sett på g-tech,men syns dæm e dyr for Teflon pakningsleding...kan ikkje koste så mye for litt teflon:)hehe noen som vet så gjerne kom me plasser jeg kan få tak i d fra:) Styr unna G-tech er mitt tips... men blandt annet polo classic her på forumet og volksport driver med g-ladere her på forumet.Men søker du kjapt på volksport så ser du at han mildt sagt er vanskelig/umulig å få tak i Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Finner sikkert noe billig på ebay, men kjøpe g-lader og g-lader deler på ebay er mer usikkert enn lotto Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskal Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Finner sikkert noe billig på ebay, men kjøpe g-lader og g-lader deler på ebay er mer usikkert enn lotto hvor handler du inn teflonpakkning da? må jo ha d så må bare bestille en plass:) Siter Hvorfor er det ikke bensinlokk på en lada ? -Har du noengang hørt om en engangslighter med påfyllingsventil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 http://www.bar-tek-tuning.de . Bra sjappe, med mye gromdeler! Eneste er at jeg mener Volksport er forhandler for de i Norge nå, så spørs om han sender hit lenger... Verdt et forsøk hvertfall! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskal Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 http://www.bar-tek-tuning.de . Bra sjappe, med mye gromdeler! Eneste er at jeg mener Volksport er forhandler for de i Norge nå, så spørs om han sender hit lenger... Verdt et forsøk hvertfall! takk for svar:) skal prøve dæm å se ka æ finn av deler:) Siter Hvorfor er det ikke bensinlokk på en lada ? -Har du noengang hørt om en engangslighter med påfyllingsventil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jeg kjøper også noe av mine overhalingsdeler hos Bartek. Hyggelig kar, men han reiser en del, og det hender det tar litt tid. Han er F1-mekaniker hos Toyota Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Oi, såpass! Visste ikke at han var F1 mekaniker, men morro han holder på med g60/40 ved siden av da;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 http://cgi.ebay.de/G-Lader-Dichtleisten-orig-VW-Sintimid-G60-G40-G-Lader_W0QQitemZ230025178906QQihZ013QQcategoryZ61310QQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/Dichtleistensatz-fuer-G40-G60-VW-G-Lader_W0QQitemZ190026692389QQihZ009QQcategoryZ61310QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg