Strandstuen Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 lurte på om det er noen her som har benin pumpa si under bilen på ascona b? Hvor har dere satt den? evt bilder. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ingen som vet?? lurer oxo på hvordan dere har lagt opp bensinrørene deres til insprut motorene.. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ligger vel opp i buen som bakakslingen går i, i bakkant. Bensinrøra legger du ved siden av det som er der. Er ikke sikkert på om du må bore opp ekstra hull eller det er der orginalt. Forøvrig satt jeg i-motor i en ascona nylig, men da tok jeg å satte bensinpumpe "uniten" i bagasjerommet. Var for å gjøre det letter, men blir litt lyd fra pumpa inn i coupen når bilen går lavt på tomgang, men ikke plagsomt. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Ligger vel opp i buen som bakakslingen går i, i bakkant. Bensinrøra legger du ved siden av det som er der. Er ikke sikkert på om du må bore opp ekstra hull eller det er der orginalt. Forøvrig satt jeg i-motor i en ascona nylig, men da tok jeg å satte bensinpumpe "uniten" i bagasjerommet. Var for å gjøre det letter, men blir litt lyd fra pumpa inn i coupen når bilen går lavt på tomgang, men ikke plagsomt. har du lagt bensinrøra på venstresia eller høyresia under bilen? Du har ikke noe bilde av hvordan du har lagt det opp?? og hvordan du har satt bensinpumpa i bagasjen, hadde vært fint om du kunne gjort det. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Har noen bilder her: http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=1338553&postcount=6 Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Forøvrig satt jeg i-motor i en ascona nylig, men da tok jeg å satte bensinpumpe "uniten" i bagasjerommet. Var for å gjøre det letter, men blir litt lyd fra pumpa inn i coupen når bilen går lavt på tomgang, men ikke plagsomt. Ikke plagsomt? hmm... svirrer jo som et vepsebol i høysesongen jo. hehe. Neida, hører det kun når bilen går på tomgang. De som sitter i baksete hører den lyden konstant, men det plager jo ikke oss som kjører. hehe... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Vel, nå går bilen på 3000 omdreininger i 80 og en del frieksos, så ikke noe som plager meg da. Røra mine ligger på passasjersiden, men det er jo bare å se hvor orginalrøret ligger. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 legg røra på passasjersiden. er ferdige hull igjennom jekkfestene på den siden. Var i allefall det på min Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har dere lagt rørene sånn som det sitter på rekord oxo. opp ved innerskjermen? har dere brukt kobberrør eller plast rør da? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 opp innerkjermen ja. ligger sånn orgianlt på manta og ascona med insprut. jeg brukte kobber. noe drit å jobbe med, men greit når en er ferdig. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 ok. takker for svar.:) Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg