Espen M3 Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 1998 Ford Puma 1,7 selges rimelig. Bilen er ikke strøken, men bør være et ok prosjekt for den som vil ha en gunstig nyere bil til f.eks banekjøring, og kan fikse litt på den selv. 125Hk kombinert med lav vekt (1038Kg) fungerer faktisk ganske bra. Blå metallic. Bilder kan sendes om det er ønskelig Utstyr: - Aircondition - Alarm - Radio/cd spiller - 15" alu-felg med bra sommerdekk - Bra vinterdekk - Abs bremser - 2 airbag Eid og kjørt av voksen dame siden 2001.Kjørt 110.000 Kilometer. Ved interesse så er det bare å ta kontakt, så kan vi eventuelt ta flere detaljer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 bilder Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Bilder og detaljert info sendes på mail ved interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Send det du har av bilder og info til mykhaar@hotmail.com Men hva er det som feiler bilen siden det står den må fikses litt? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Teknisk er det omtrent ingenting, men den har noe rust i bakskjermer pluss noen små bulker her og der. Sender deg noen bilder og mer info i morgen når jeg er tilbake på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hei jeg er også intressert. Send gjerne bilder og mer info om bilen til atboe@online.no Gjerne et tlf nr jeg kan nå deg på også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg