Honda type R Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 prøv conti contact 3 piggfri på den du,trur det kommer bli natt og dag..kjørte A4 med 235-40-17 dekk på nullføre her om dagen funka supert.. vist de dekka du har er gammle så sier deg selv at de er ubrukelig. men det hjelper og ta en dekk vask på de, det kan gjøre mye det og ,selv om de er gammel.. Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 prøv conti contact 3 piggfri på den du,trur det kommer bli natt og dag..kjørte A4 med 235-40-17 dekk på nullføre her om dagen funka supert.. vist de dekka du har er gammle så sier deg selv at de er ubrukelig. men det hjelper og ta en dekk vask på de, det kan gjøre mye det og ,selv om de er gammel.. Dekkvask har jeg tatt:) Det blir gjort hver gang jeg har vært og kjørt på bar vei det, når neste snøfall kommer:) Kontakt flaten på dekket er jo ganske stor på mine dekk, kombinert med lett bil/lett ræv og våt slappsete snø. Tror nok det går bedre på hardt fint snøføre.. Men nye dekk på nok invisteres i og da skal jeg prøve cont.3.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg kjører med 225/45/17 nå på vinter og har ikke hatt noe problemer i hele tatt annet enn at bilen tar litt nedi pga at den er litt for lav for vinterbruk. Fint vinterføre her nå så ikke noe problem å kjøre TT. :) Ræva kommer vel lett men dette er en vanesak. Slik er det å kjøre TT ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg kjører med 225/45/17 nå på vinter og har ikke hatt noe problemer i hele tatt annet enn at bilen tar litt nedi pga at den er litt for lav for vinterbruk.Fint vinterføre her nå så ikke noe problem å kjøre TT. :) Ræva kommer vel lett men dette er en vanesak. Slik er det å kjøre TT ;) Vanesak er det nok, jeg er jo vane med volvo og bakhjulstrekk:) Men rævva kommer ekstremt lett og bredt, men som sagt på slapseføre... Konkluderer med at nye dekk trengs jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei alle.. Bilen min fjusker som faen, og har dårligere effekt en vanelig. Kan jo være så mangt, men for og beskrive hvordan det er så kan det sies at kanskje det er dårlig kontakt på chippen, så bilen går bra men mangler en hel del på toppen. Dessuten fjusker den i skarpe svinger, etter harde nedbremsinger osv... Hvor kommer jeg til chippen for og sjekke det? Bildr? Har faktisk ikke peiling på hvor den ligger... Kan vell være bensinpumpa og kanskje? Men syns det er er rart siden bilen kan gå reint og fint, men med masse dårligere effekt.. Høres dette kjent ut for noen? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Høres ut som luftmassemåleren din synes jeg. Har du tillgang til vag-com så kansje du kan få ut feil-koder. Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Prøv å koble fra LMM og ta deg en tur.. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Prøv å koble fra LMM og ta deg en tur.. Luftmassemåler tenkte jeg og på, ble nevnt tidligere og her i tråden min det siden bilen ofte jukser rett etter oppstart. Det er den som er koblet på rett forran luftfilteret det? Den pluggen? Og hvordan vil bilen være med den koblet fra? Og er det skadelig og kjøre uten? Kan jo og prøve og koble av det åpne filteret, og sette i vanelig igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Luftmassemåler tenkte jeg og på, ble nevnt tidligere og her i tråden min det siden bilen ofte jukser rett etter oppstart. Det er den som er koblet på rett forran luftfilteret det? Den pluggen? Og hvordan vil bilen være med den koblet fra? Og er det skadelig og kjøre uten? Kan jo og prøve og koble av det åpne filteret, og sette i vanelig igjen.. Ja, det er den kontakten rett før filteret. Den skal oppføre seg normalt når du kobler den fra. ESP lampen kommer til å lyse når den er plugget fra. Men når du har satt den på igjen starter du bilen 2 ganger, så forsvinner den. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Okay, takk.. Skal prøve det når det blir bart... Hjelpesløst og teste noe effekt nå når det er glatt, antispinnen slår jo inn før jeg rekker og gasse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 fått testet enda? Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 fått testet enda? Ja, fikk testa i går men er usikker på hvordan det skal "føles".. Når jeg koblet fra lmm'n så føltes det som at bilen ikke jukset og koblet ut og inn effekten hele veien men er ikke helt sikker for og være ærlig.. Når den var koblet ut så mistet jeg myyye effekt hele veien, selv om den gjerne kom etter ett par sekunder ved full gass.. Føltes som om den gikk jevnere, men det kan jo ha sammenheng med redusert effekt.. Men du som har testet dette, hvordan skal det føles? Når det er sagt så var jeg på tur til sogndal i helgen, en 2,5 t. tur og det var frustrerende.. I alle oppoverbakker pleier jeg bare og ligge i 5.gir hele veien da bilen er sterk no til det, nå kobler effekten ut og inn i ett kjør, og det var 4.gir som ble brukt.. Etter krappe svinger er det og slik til tider. Hva sier dere, fortsatt overbevist om at det er lmm? Sjekka med audi på pris i dag for ny, og det var ca. 1200-1300 kr for delen. Hvor mye arbeid det er vet jeg ikke, hva tror dere? Totalpris kan bli mon tro? Ellers noen tjuvtriks jeg kan prøve som pleier og funke så slepper jeg og bytte? Ellers er jeg på utkikk etter ny dørlås på høgreside, og ny houvedstyreenhet for sentrallås til TT'n vist noen har noe liggende og slenge:) Svindyrt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Litt OT me hva er egentlig vag-com, og hva kan gjøres med denne som er interesangt for en vanlig billist? Sleng gjerne inn noen linker, der det står noe om den.. Og hvor kan den kjøpes/fåes tak i, og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 sjekk ut denne angående wag com og masse annet spennende om TT http://www.wak-tt.com/ Når jeg koblet ut lmm så fungerte bilen som den skulle. Når det gjelder å bytte lmm så kan da ikke det være spess vanskelig å gjøre selv.. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomTT Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Betalte 560,- + mva for bytte av LMM på VAG verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.