Gå til innhold

Treff: VACN (Mjøsa lokallag) treff i Hamar m/kolonnekjøring fredag 1.sep

Ranger emnet


Oleee

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble jo ganske vellykka det.. :)

Fra 3erGolfene var det vel Tazzen, Oleee, Burny og jeg som kom, men snakka bare med Burny. Så Ole noen ganger, men aldri når jeg tenkte å hilse på.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye fint og se der ja:thumb

 

Stakk hjem etter vi var på bensinstasjon, gadd ikke kjøre til elverum.

Får ta bilder en annen gang..

 

Tazzen sin gamle golf er NICE ass, var noe helt annet og se den real..

 

Få ut bilder nå Marvil, hvis du tok..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, hehe.. :)

Ble ganske bra kolonne, men vi droppa ut av kolonna på vei tilbake fra Elverum og kjørte rett til Hamar igjen da de andre kjørte om Løten (misforstod litt hvorfor dem kjørte der, trodde det var Oslofolka som skulle hjem :P)..

Men får ta bilder en annen gang, ja. :)

Har ikke fått med meg at Tazzen har solgt sin, så da var det nok ikke han som var der.

Bilder tok jeg dessverre ikke, mangla batteri, pluss litt dårlig kamera når det ble mørkt, men Housey hadde kamera, så han ordner nok noen bilder.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så deg Anders, men da var du bare opptatt! Fikk aldri hilst på deg..:hide Kan ikke huske å ha sett bilen din Burny, men... Så III'erne til Marvil, golf_jinta og gamle Tazzen sin! Er visst blitt kjøpt av en i Hamar.. Tok visst bare 2 timer etter at annonsa ble lagt ut at bilen ble solgt! :D Så et par andre III'ere også, Marvil - bilder? ;)

 

Skikkelig kjedelig å ikke kjøre sin egen bil på dette treffet! Men det kommer kanskje en Lillehammer tur, men da er det sikkert selvfølgelig snø på veien? :(

 

 

 

Med andre ord, et vellykket treff med BRA oppmøte! :) Noen som telte antall biler?

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett bilen din Burny, men...

 

Hehe, når jeg kom så parkerte jeg ved Tazzen sin gamle, så gikk jeg litt rundt. Og la merke til at jeg var den eneste på hele treffet som ikke hadde senkesett, så det så jævli dumt ut. Så jeg gjemte den bort litt lenger bort mot utkjøringa, hehe.. Derfor la du kanskje ikke merke til den.

 

Kommer sterkere tilbake:thumb

 

Ellers, turen opp tok laang tid. Ble stående i kø i 1.time fra Minnesund brua og helt opp til Espa. Var en buss som hadde kjørt ut elns. Men var i Hamar ikke lenge etter 7.

 

Neste treff i Oslo området eller?

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så deg Anders, men da var du bare opptatt! Fikk aldri hilst på deg..:hide Kan ikke huske å ha sett bilen din Burny, men... Så III'erne til Marvil, golf_jinta og gamle Tazzen sin! Er visst blitt kjøpt av en i Hamar.. Tok visst bare 2 timer etter at annonsa ble lagt ut at bilen ble solgt! :D Så et par andre III'ere også, Marvil - bilder? ;)

 

Skikkelig kjedelig å ikke kjøre sin egen bil på dette treffet! Men det kommer kanskje en Lillehammer tur, men da er det sikkert selvfølgelig snø på veien? :(

 

 

 

Med andre ord, et vellykket treff med BRA oppmøte! :) Noen som telte antall biler?

Hehe, opptatt og opptatt (det må i tilfelle bare ha sett slik ut).. :P

Jaja, vå får ha det til gode.. :)

Glemte golf_jinta sin, stod ved siden av den.

 

Har dessverre ikke bilder, men Housey har, så forhåpentligvis kommer det noen bilder. :)

Bra treff var det uansett. :)

 

Av 3ere var det vel en lyseblå jeg ikke har sett før, en svart GTI (tror jeg) fra Hamarområdet med clean bakluke og stylingfrontfanger, en vinrød som ei her på forumet har, en knallrød jeg ikke har sett, og en svart 3-dørs fra Lena (eller rundt der). Noen flere..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har golfen min, eller "min" vært på treff allerede? :) hehe..

Noen som tok noen bilder fra treffet da? bra oppmøte eller? =)

 

Så den igår Tazzen, knall bil!! :thumb Hvis jeg skal være uber-pirkete på innvendig tilbehør i x-bilen din - hvorfor er hanskeromhåndtaket grønt? :hide

Hehe, bare no jeg stussa over.. Hørte det var ei jente som kjøpte den av deg? Fra Hamar eller? :)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne III'ern var blant III'ere igår:

 

IMG_4168.jpg

Gjøvik-bil?

 

Ah, okey! Hehe, men ellers var bilen 110% strøøken! :) Trudde du tok turen helt opp til Hamar fra Rukjan jeg, fikk aldri med meg at du hadde solgt bilen allerede;) Hehe..

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår