Gå til innhold

Useriøsitet blant postere

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke fordra biler som ser ut som de kunne vært romskip... (bl.a tidligere omtalt Alfa og nye Honda Civic) Jeg avskyr F&F-biler. Dette er min mening, og ingen kan neskte meg å si dette. Men jeg har ikke rett til å kritisere andre, bare fordi de har en annen mening enn det jeg har. Vi lever i er fritt land, OG DET ER JEG GLAD FOR!

 

PS: Før noen begynner å skrike ut at halvgammal volvo er stygg, så kan de bare spare seg. I mine øyne ble de peneste bilene designet og produsert på 60-tallet.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Housey, det er nok av umodne på dette forumet, og yngre folk vil generelt aldri være like modne som folk med dobbelt så mye erfaring. Men det å generalisere, og si at det å være mellom 13 og 17 automatisk betyr umodenhet, blir totalt feil. Jeg mener ikke at noen direkte sier dette i denne tråd, men jeg vet det er folk på forumet som føler det slik, som tror de er verdensmestre fordi de er 21 år og kan kjøpe sprit lovlig.. Det er folk over 20 i denne tråden som virker langt mer umodne enn forskjellige i aldersgruppen du hinter til.

Housey, resten av det du sier er veldig riktig, konstruktiv kritikk er lurt, også fordi man ofte blir hørt og ting skjer. Ellers vil jeg si det er flere i denne tråden også som ikke klarer å bruke konstruktiv kritikk, men tyr til totalt umodne midler som gjør at de blir sett på som langt yngre enn det de er.. Drittunger, altså..

 

 

jeg generaliserer ikke, men hovedmajoriteten av de som høylydt viser avsmak er mellom denne alderen, selvfølgelig har forumet eldre som oppfører seg som om de eier verden og alle skal mene det samme som dem! det er ikke til å stikke under en stol!

 

selv er jeg 22 år, og har pr dags dato ikke direkte sagt at en bil er "stygg"! eller biler er "pene" i noen sine øyne, akkurat som jeg, liker golf 2 veldig godt! men flyr ikke rundt og sier at volvo 240 er stygg eller er noe drit! det er en bra bil for dem som liker dem!

 

 

En annen ting som plager meg på dette forumet er respektløsheten for andre! virker som enkelte ikke eier respekt for noen andre enn seg selv! men det blir et annet kappittel igjen!

 

samt dette med Dialekt/SMS snakk.. å skrive i den type format er noe av det mest plagsomme jeg veit, og om jeg ser en sånn post (leser den fordi) så er det ikke sikkert jeg svarer på den i ren forargelse over at personen ikke har tatt seg tid til å formulere spørsmålet med våre 2 skriftspråk! og jeg svarer ikke de posten SELVOM jeg veit utrolig godt hva som kan være problemt etc!

skrivefeil har vi alle, så det plager meg ikke! (sliter selv med skrive problemer)

 

Mvh

 

Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten lyst til å nevne flere biler jeg synes er ufattelig stygge, så stygge at jeg ville snudd meg på gata av forferdelse:

 

Lancer EVO

Audi TT(ny som gammel)

Hvilkensomhelst F&F stylet familiebil(gjelder vel alle merker)

Subaru Impreza

Ny Saab 95(den med dame edna briller)

 

 

Og jeg kjører gammel Caravelle og gammel mazda 626! Da har jeg kanskje ikke lov til å synes TT er stygg, den har vel fått noen priser den og..

 

Noen som trenger hvit stokk el??? Kontakt fastlegen din umiddelbart...

952HK / 3 biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg synes follk bør tenke litt på, er det at det finnes flere typer design. Jeg selv liker den rå designen til Evo, noe som gjør det til en fin bil designmessig hos meg. Supra er derimot ikke fin, er noen med formene som gjør det, men for all del, det er en rå bil :).

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hør da.. Jeg har ikke bilder av bilen oppe en gang, og har aldri snakket om den så kommer folk og kaller den stygg rett og slett fordi jeg har en annen mening om en Alfa Romeo enn de har.

 

Folk må gjerne kalle Galanten stygg! Jeg syns ikke den er så pen selv, den er helt grei. Men uansett, poenget er at de "tar hevn" ved å kalle en bil de ikke har sett stygg rett og slett fordi jeg har min mening om en bil og de blir sinna på meg for at jeg har min mening.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man ha en pen bil selv for å ha meninger om utseendet på andre biler?

 

Kan jeg ikke si at Petter Solberg burde vunnet mere, fordi jeg er dårligere enn han til å kjøre?

 

Kan jeg ikke si at en Enzo kjører fra en Bmw M5, fordi min bil blir frakjørt av en M5?

 

Poenget mitt, for de litt saktmodige, er at hva du eier selv skal ikke diskvalifisere deg fra meninger om andre ting.

 

Og det er veldig lavmål å gå rett på en annen persons bil fordi han synes at f.eks en Alfa ikke er 100% vellykket designmessig.

Det spiller da ingen rolle hva han kjører!

 

Hadde han kjørt en Pagani Zonda selv, så hadde kanskje folk vært enig med ham i at Alfaen ikke er 100% perfekt designet?

Hvor mye forandrer Alfaen seg i forhold til hvilken bil man kjører selv?

(Igjen, et lite hint: ingenting)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg synes follk bør tenke litt på, er det at det finnes flere typer design. Jeg selv liker den rå designen til Evo, noe som gjør det til en fin bil designmessig hos meg. Supra er derimot ikke fin, er noen med formene som gjør det, men for all del, det er en rå bil :).

 

hva med interiør, duft og feeling ?

den er jo den samme uavhengig av merke når den kommer fra de gule gutta et par hakk øst på kartet 3000GT eller nissan cherry ettfett for meg :puke:

hver sin smak, hva du kjører selv spiller ingen rolle når du uttaler deg, men hva du sier... og ikke minst; kan du stå med rak rygg og gjennta uttalelsen irl ? jess jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med interiør, duft og feeling ?

den er jo den samme uavhengig av merke når den kommer fra de gule gutta et par hakk øst på kartet 3000GT eller nissan cherry ettfett for meg :puke:

hver sin smak, hva du kjører selv spiller ingen rolle når du uttaler deg, men hva du sier... og ikke minst; kan du stå med rak rygg og gjennta uttalelsen irl ? jess jeg kan :)

 

Hvis du hadde visst hva du snakker om hadde du forstått at GTO ble produsert i Japan, mens 3000GT ble produsert i USA. Altså, ikke av gule menn... Hva liker du forresten? Italienske biler? De er bare korrupte svindlere. Tyskere, nazi.. Briter, homoer.. Amerikanere, dumme.. Tenk om jeg skulle sagt "Du har en dum-dum bil" fordi den var amerikansk, eller "det er nazi-dritt" fordi om den skulle vært tysk. Men det sier jeg ikke. Generelt lei av å høre "japseplast" eller "små gule menn".. Mye i denne tråden handler om at man må ha respekt for andre og hva de kjører, det er noen som ikke skjønner det.

Dessuten er små, gule menn deilige! :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YTRINGSFRIHET tror jeg fortsatt gjelder i norge! Blandt annet også her på bilforumet, hvis en kar ikke liker en bil, og blir mobbet for sin egen tilbake, så får man jo jammen tåle det når man selv går ut på bilforumet å sier man ikke liker bilen til en annen en her inne og..

 

At folk ikke klarer å akseptere andres meninger, er største del av grunnen til bråk, vold, krig etc over hele kloden.. Synd, men sant..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår