Gå til innhold

låne bil til film

Ranger emnet


Bernt Rudolf

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir film. og noen gode grunder til at de ikke skal få se den? ;-)

Vel, Uros produsent Asle Vatn lot VG vise filmen på VG Web-TV. Og å rippe filmen kunne hvem som helst gjort. Og som konsekvens kom filmen på nett, på enkelte norske sider, og ikke minst på en stor side i Sverige.

 

Men om det er så negativt kan diskuteres. Er vel egentlig mer positivt, da det gir masse reklame. Ooooog.. fildelere er jo de mest aktive kjøperne. Kjøper gjerne fire ganger mer enn de som ikke driver med fildeling.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta høres jo veldig proft ut,for "amatører" som dere kaller dere.Keep it up :) håper dere får laga en trailer,og slenger den ut her..Spent

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg begir meg mer ut på dette så vil jeg jo også si at det kan jo være en ide å lage ett rack/stativ for kamera til å feste på bilen, f.eks i takbøyler eller lignende slik at bilen kjører selv, istedet for på tilhenger. Tror det var i URO jeg så en scene hvor de har hatt bil på tilhenger og det ser ufattelig dumt ut selv om resten av filmen etter min mening var bra.

 

Noen grunn til at dette ikke skulle la seg gjennomføre?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste som kan skje som gjør at filmen ikke blir laget er at skuespillerne friker ut og ikke orker og bli med. Altså personen som kjører bilen har ikke lappen, og er noen år under. Så hvis vi skal filme scener hvor man ser at han kjører. så må det bli på tilhenger. Filming til helgen. første tagning nå på torsdag. gleder meg som en liten drittunge. hehe. Ja teaser kommer. når filmen er ferdig filmet. så redigerer vi filmen og lager en teaser. begge filmene kommmer på nett, og mulighet for og laste ned også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår