Nicson Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hei. Har endelig gått til anskaffelse av en 2001 Audi A4 1.8T. Var på rudskogen 19. August og fikk montert Stage3 kit fra Tsracing! Bilen har rullet litt over 90,000 og er i topp stand. Har bare hatt bilen i noen få uker, men har selvfølgelig klare planer for hva som skal gjøres videre. Har fått tatt noen bilder, men de er utrolig dårlige. Mistenker ISO på kameraet mitt å være årsaken. Trim: Bilen er nå en Stage 3 /u eksos, men skal få ytterligere modifikasjoner. Fikk tatt noen turer på banen etter oppgraderingen og jeg kan si at bilen ikke er til å kjenne igjen. Den største endringen er mellomregisteret, og motoren har et mye jevnere drag hele veien til 6500rpm. Luftfilteret fra TS og Forge ventilen gir også en perfekt lyd ved pådrag, ikke for mye og ikke for lite. Gleder meg til å få ny eksos slik at jeg får fullt utnytte av Stage3 brikken. Nå er skjønnheten sendt på verksted for å bytte plugger, bytte til castrol olje, skifte reg reim og ta en service. Viktig å følge serviceheftet ;) Har videre planer om senking (35mm), nye felger og lakkere helt ned. Tror også det blir en liten anonym spoiler over bagasjerommet. Liker å ha bilen litt original. (red: Kanskje det sniker seg en intercooler inn i oktober ;)) Takk til TSracing Østfold "Freddy" for at de kunne ta bilen på kort tid! Holder dere oppdatert med videre modifikasjoner, forslag mottas gjerne! Stolt Audi eier ;D Noen som filmet på lørdagen på rudskogen 19.august? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|RockFordFosGate| Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Gratulerer med ny bil, så dødshærlig ut :) Var ikke den minste sorten heller det nye luftfilteret ditt. Hvilket trykk kjører Stage 3 chip'en på? Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicson Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Takk :) Luftfilteret er "STORT" ja ;) Det er et oljefritt åpent filter med god pusting :D Skulle egentlig montere hele Steg3 kittet på rudskogen, men det var tatt med feil eksosanlegg. (Quattro typen). Fikk beskjed om å kjøre pent til jeg får på eksosanlegget og å fylle 98 bensin. Steg3 skal være en et litt "grommere" programmering enn Steg1 ifølge TS. Etter hva jeg kan huske tror jeg ladetrykket ligger rundt 1.2-1.3 på maks Jeg har ingen måler i bilen, men har hatt denne i "kikkerten"; Center boos gauge APR Ellers har jeg "nesten" bestilt denne: Front intercooler B6 Om det ikke finnes noen andre gode og billigere bolt on kit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hvorfor mye kommer den IC med frakt og dritt inn til norge da? Ellers har du veldig pen bil.. Keep it clean and orginal :) Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 meget fin bil drømmer selv om a4 med faceliften som kom i 2005 (tror jeg) men har du tenkt på noe stylingkit? så et i max power i juli husker ikke adressen, og finner ikke bladet, men det var veldig cleant ikke overkill i det hele tatt, fulgte bilens linjer perfekt Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 denne kommer vel på ca 6300 + frakt og dritt(les toll) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicson Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 meget fin bil drømmer selv om a4 med faceliften som kom i 2005 (tror jeg)men har du tenkt på noe stylingkit? så et i max power i juli husker ikke adressen, og finner ikke bladet, men det var veldig cleant ikke overkill i det hele tatt, fulgte bilens linjer perfekt Ja du sier noe. En ny frontfanger kunne jeg tenke meg, den er litt døll den original fronten, og jeg synes rompa mangler en liten overliggende spoiler. Noen forslag på front? Som også takler en front IC? Kan RS4 fanger passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Gratulere med ny bil, bra utgangspunkt dette :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg