-Supraguy- Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Heisann. Opel tigra ser ut som en kjerringbil, så målet med modden var å gjøre den litt mer mann. Har ikke modda noe særlig på et år, men ble fornøyd nok. Hva syns dere? Orginalen: Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Tøff modd, kanskje du kunne ha droppa potta? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Takk! :) Potta syns jeg må være der. Flere kommentarer? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 røre må være der:D ser tøft ut.. strøken modd:D lenge siden vi har sett noen modds fra deg nå:/ bra du har starta igjen. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 her er en forslag til... fant på nettet en gang Siter http://www.cardomain.com/ride/2449708/1 Honda in my blod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fine modder, men er fremdeles ein tigra.. I mine øyne (dette er min personlige meining, ikkje heng meg for den ;p ) så er tigra homsebil nr 2.. Kun overgått av new beetle cab haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fine modder, men er fremdeles ein tigra.. I mine øyne (dette er min personlige meining, ikkje heng meg for den ;p ) så er tigra homsebil nr 2.. Kun overgått av new beetle cab haha Skulle ikke honda mx5 komme inn her? eller er den etter beetle? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 honda mx5 komme inn her nei Mazda MX5 Miata kommer etter Tigra... for at MX-en er en deilig bil å kjøre... den har utrolige kløreegenskaper og ikke brøller av plartik som tigra gjør... hehe Miata er en dame bil uanset Siter http://www.cardomain.com/ride/2449708/1 Honda in my blod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hehe ja syns selv det er en homsebil. Men syns den ble mye bedre da. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg