belden Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Har investert i ny bil nå. En 95mod A6 2.5 Tdi med 235" km på telleren. Det jeg lurte på var om det var noe som helst mulighet for å få fram litt turbosusing i denne motoren? Kompis av meg med Bmw 525 turbodiesel har en meget markant susing. Hadde det hjulpet å lage noen ekstra hull i luftfilterboksen kanskje?:hello: Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Det enkleste er å fjærne en eksospotte eller to:) Jeg har en Patrol 3.3TD med rakrør! og den høres ut som en jetmotor på tomgang:) Ikke det at jeg anbefaler deg å gjøre det med A6`n altså... Det å lage ekstra hull i luftfilterboksen hjelper ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Det enkleste er å fjærne en eksospotte eller to:)Jeg har en Patrol 3.3TD med rakrør! og den høres ut som en jetmotor på tomgang:) Ikke det at jeg anbefaler deg å gjøre det med A6`n altså... Det å lage ekstra hull i luftfilterboksen hjelper ikke.... Okok, tror ikke jeg orker å lokke fram traktorlyd kun for å få litt susing. heh Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 skru trykk og diesel pumpe el no sånnt? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 skru trykk og diesel pumpe el no sånnt? Må chippest da.. tror du kan øke trykke mekanisk, men dieselpumpa er elektronisk styrt. Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DOCTOR Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Mulig det her kan hjelpe deg. http://www.dieseltruckresource.com/dev/showthread.php?t=92115&highlight=whistle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Det enkleste er å fjærne en eksospotte eller to:)Jeg har en Patrol 3.3TD med rakrør! og den høres ut som en jetmotor på tomgang:) Ikke det at jeg anbefaler deg å gjøre det med A6`n altså... Det å lage ekstra hull i luftfilterboksen hjelper ikke.... Konfilter hjelper da. Kanskje ikke et hull funker så bra men. Helt jævlig suselyd i min når jeg fikk på filteret.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg