Gå til innhold

Opel suger

Ranger emnet


Mr.X

Anbefalte innlegg

Originally posted by gtr

Det e nu min mening.

 

OPEL:aug:

 

Jobber med dem til vanelig og det e noen drit biler.......puke

 

 

Konstruktivt.......

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil gjerne høre begrunnelsen din til å si at Opel suger!!!

 

kan ikke bare si noe uten å ha noen EGNE synspunkter i saken!

 

Siden du jobber med Opel, så har du sikkert noe konstruktivt å si også da. Gjerne gå litt inn i detaljer, slik at vi skjønner at du kansje har peiling. Hva er det som gjør Opel så dårlig? siden du jobber med det, så skal du nok vite hva som er årsaken til at ditt å datt skjer? eller tar jeg feil???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at du ikke skjems over deg selv for å drite deg slik ut på forumet? Viser bare hvor barnslig du egentlig er?! Er såååå utrolig lei bmw vs ford vs opel blablabla diskusjoner, har liksom vokst over det stadiet for en god stund siden...

 

Men tydligvis ikke du?

:rolleyes:

 

Både Ford, BMW, Mercedes, OG Opel har noen fine biler, noen mindre fine biler, noen bra modeller, noen mangler, noen feil, noen positive sider.. Face it, ey?

 

Håper du vokser opp til å bli en snill&blid bilmann som alle oss andre her inne...

- Kenny

Live fast, die young, leave a beautiful corpse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så fint med dette forumet, de fleste er bilitereserte og ikke bare merkebeviste. Vet ikke hvor mange ganger jeg har kommet i min ST205 GT-4 til 250K og det har kommet dritunger i sin BMW (gjerne E30) og spurt om jeg ikke har råd til skikkelig bil.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gtr

Det e nu min mening.

 

OPEL:aug:

 

Jobber med dem til vanelig og det e noen drit biler.......puke

 

Liker ikke sånne drittkasting egentlig men jeg er 100% enig der.

 

Skal alderig eie en Opel av nyere model igjen makan til skranglekasse som ramler frahverandre og er idiotkonstruksjoner har jag alderig vært borti.

 

Ahhh se der ja fikk jeg ut litt frustrasjon etter helgas rustsveising og reparasjoner ;)

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUDA!!

Det var da fælt til mye negativt drittsnakking her da!!

Jeg er fornøyd med Omegaen min jeg, selv om den har rulla 270'k, og har nedsitti seter (men det var jeg jo klar over når jeg kjøpte den, og at Opel alltid har hatt det sånn)

 

:rolleyes:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

AUDA!!

Det var da fælt til mye negativt drittsnakking her da!!

Jeg er fornøyd med Omegaen min jeg, selv om den har rulla 270'k, og har nedsitti seter (men det var jeg jo klar over når jeg kjøpte den, og at Opel alltid har hatt det sånn)

 

:rolleyes:

 

Ække så ille som det høres ut til er bare bitte litt oppgit over konstruksjoner og holdbarhet til tysk så kaldt kvalitet...

 

Så kommer alt på en gang da serru.

Ople laga gode biler de fram til Omega`n der begynte det virkelig og skrangle etter det er de fulle av feil uten sidestykke.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

Ække så ille som det høres ut til er bare bitte litt oppgit over konstruksjoner og holdbarhet til tysk så kaldt kvalitet...

 

Så kommer alt på en gang da serru.

Ople laga gode biler de fram til Omega`n der begynte det virkelig og skrangle etter det er de fulle av feil uten sidestykke.

 

Era

 

Ja, når framhjulsdriften kom!!

UHH!!

:rolleyes:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

 

Ja, når framhjulsdriften kom!!

UHH!!

:rolleyes:

 

Ikke før de laga Kadett E gammle D er framhjulsdreven men ikke så ille på langt nær.

 

Omega i første utgave er ok men den men ohc uff uff uff.

 

Og de nye sier alle jeg har prata med på Opel verkstder at uff nei hold deg unna.

 

De har så mye garantigobbimg at de tjener ikke penger.

 

Så det blir nok ordentlig bil neste gang ja...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stain

vil gjerne høre begrunnelsen din til å si at Opel suger!!!

 

kan ikke bare si noe uten å ha noen EGNE synspunkter i saken!

 

Siden du jobber med Opel, så har du sikkert noe konstruktivt å si også da. Gjerne gå litt inn i detaljer, slik at vi skjønner at du kansje har peiling. Hva er det som gjør Opel så dårlig? siden du jobber med det, så skal du nok vite hva som er årsaken til at ditt å datt skjer? eller tar jeg feil???

 

Ja vet ikke helt kor æ skal begynne;)

 

Kan jo begynne med noe som heter motor.

 

Har vel inne 1 til 2 havari på motorer vær dag og det e biler som har gått fra 30000-70000 km. Men det e vel ikke meninga at dem skal holde lengere vi må jo ha en jobb vi å thumpsup

oljelakasjer på motor og oljepumpe.+++

 

Dsa foringer holder omtrent det samme km.

 

Stab foringer holder 30-40000km.

 

vil du ha flere grunder så bare si i fra:D

 

opel:ssip:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørr å vedda på at det er Opels 1,6 16v du snakker om her!!!

ja det er en dårlig motor!

 

men klag ikke på "alle" motorene til Opel, c24ne, c20ne, c20xe, er jo bra motorer, for å ikke snakke om c20let. + mange flere som holder gott over mål.

 

rekner med at du vet hva slags motor jeg snakker om nå!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår