SilweR Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 jeg har uorginal fjernstyring til sentral låsen som pluttslig sluttet å virke, jeg regnet med at det kunne være bateriet i fjernstyringa som var dårligt, men neida! hva kan det være? kan det ha noe med at jeg ikke får låst alle dørene om jeg bruker nøkkelen i førerdøra? altså, skal jeg låse/låse opp alle dørene med nøkkelen må jeg gjøre det fra pasasjersiden... noe som er veldig tungvindt!! noen kloke hoder her som har en god idè? vet ikke hvor motakeren til fjernstyringen er montert, om det va nødvendig!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 ingen som vet? hva kan det være siden sentral låsen ikke funker fra førerdøren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Sjekket i fører døra om det kanskje kan være noe som har hoppet av eller noe sånt? Har du Alarm på den å den går på fjernstyringa å du bytter batt må du nok programmere inn fjernkontrollen igjen. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haunan Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Sjekk kontakten som går inn på selve sentrallåsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haunan Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Fjærnstyringen er montert i bagasjerommet hos meg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hvis den er ettermontert, så er som regel fjernstyringsboksen din koblet på en av de tre kablene som går til sentrallåsknappen på førerdøren din. Sikkert noe der som ikke har kontakt lenger Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg