Gå til innhold

Sower's Volvo 240 gl 84 modell. [vinterbil]

Ranger emnet


Sower

Anbefalte innlegg

håper det kan være av no slikt... =\ gearkassa kan det kanskje være å! har lagt merke til vill risting i den da jeg har kjørt over noen dumper.... må få sjekket dette imorgen tili.. *nygjerrig*

 

men hva skal forresten være av instrument i den sirkelen som er ved cd spillern?

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag har jeg da fått gjort litt av hvert med bilen, meeen ingen bilder :(

 

Håndbrekket var da totalødelagt... vi fikk den opp, men ikke pokker om vi fikk den ned, så jeg skrudde av hele tingen og til min store overaskelse...

metallet var bøyd heeelt inntil tannhjulet *sukk* ikke sjans til å få det rettet ut, så dro til høggern, fant meg en 240 gl stv og tok håndbrekket derfra.. kosta meg 100,- og masse masse hundehår og hundelok fulgte med ><

 

tok også fra denne bilen:

*mattene

*setevarmerknappene

*knappvegg

*vegg til å dekke for hullet til instrumentet vi IKKE har :)

 

 

så idag tok jeg og kobla ut alle knappene som ikke funka.. bortsett fra grøftelysknappen fordi d skal vi ha snart ;) så hele dashen ser herlig clean ut.. :D + vi har matteeer <3

 

kobla til lyset i cupe... funker utmerket . :) snagga den fra en rød 740.

 

 

neste blir at jeg skal under bilen og stramme clutchen... og prøve å ordne ledningen til shoken siden den er 100% heimmekk og fletta sammen, noe som skaper konstant kveling på tomgang ><

 

bilder tar jeg ikveld ;)

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCN3528.jpg

 

her har vi da håndbrekket.... skakkt og ubrukelig... Oo skjønner ikke hva karen som hadde bilen før oss har gjort for å greie det der jeg :confused:

 

 

så fikk jeg til et deilig cleant dash læll! :D

DSCN3527.jpg

*Stolt!*

DSCN3530.jpg

 

 

nye hånbrekket på plass... men mangler et fint hus til det dog... :rolleyes:

DSCN3525.jpg

 

 

så legger vi merke til lyset før:

DSCN3512.jpg

og nååå:

DSCN3529.jpg

 

fikk gjort litt alikevel idag.. :D

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer til å vente litt med prosjektet i noen dager nå pga. flytting av bilen til div plasser...

 

neste steg blir å pusse ned hele bilen og eventuelt gå for rustbullet bare for å prøve det ut :D så blir den amatørlakkert av meg.. ;) men må helst ha innested til dette, så skal trygle livet av meg om å få låne en garasje idag.. :p

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår