Gå til innhold

Plymouth -cuda ---> VPM Cuda 000

Ranger emnet

colle

Anbefalte innlegg

Helt rå mod! Fikk litt inspirerende tanker her mht til mitt neste prosjekt!:D

En ting:

I fronten. hjulbuen. der går forskjermen inn i en bue inn i fronten. Det kan bli litt tynt. Prøv å legg til en mod der du får den litt feitere foran hjulbuen.

Det matcher ikke helt resten av bilen som er veldig feit.

Know what I'm saying?

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hehe nei si det, var vel noen baracuda intereserte som så den da :P hehe

tror ikke det skjer mye med denne modden, men ser hva du mener, ser litt rart ut ja hehe, men bare tenk deg til at den går litt lenger ut og fyller tomromet hehe

No chance in hell at du gidder å lage en med litt bredere forskjermer?

Som sagt gav denne meg en mega-idè til mitt neste prosjekt. Så hvis du treffer spikeren på hodet her med den designen du har gjort her, er det godt mulig jeg blir VELDIG inspirert! ;)

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No chance in hell at du gidder å lage en med litt bredere forskjermer?

Som sagt gav denne meg en mega-idè til mitt neste prosjekt. Så hvis du treffer spikeren på hodet her med den designen du har gjort her, er det godt mulig jeg blir VELDIG inspirert! ;)

hehehe jo kanskje, får se om jeg får tid i løpetav uka. driver å bygger stereo i bilen etter jobb om dagen så blir lite med tid hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Men det hadde vært kanon om du hadde fått gjort mer med den. For jeg syntes det designet på den der er det råeste jeg har sett på en cuda noen gang. Og jeg er ikke så fan av cuda i utgangspunktet!

Syntes de er fine, men den der var helt vill!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider