Gå til innhold

VW Golf GTI 16v

Ranger emnet

Max Rolex

Anbefalte innlegg

Forsikringen er ugyldig så lenge motoren som sitter i bilen yter mere krefter en det som står i papirene. bekjent av meg som tapte rimelig mange tusen når han kræsja sin ombygde 1.6 cl.

det man kan få trekk for er evt slitte dekk og lignende.

Har det kommet noen nye bud på bilen ? og er det evt mulighet for å få tatt den i litt nærmere åsyn en dag. testa den litt feks?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

Forsikringen er ugyldig så lenge motoren som sitter i bilen yter mere krefter en det som står i papirene. bekjent av meg som tapte rimelig mange tusen når han kræsja sin ombygde 1.6 cl.

det man kan få trekk for er evt slitte dekk og lignende.

Har det kommet noen nye bud på bilen ? og er det evt mulighet for å få tatt den i litt nærmere åsyn en dag. testa den litt feks?

Forsikringsselskapene har nok noe ulik praksis på dette området. Men nok om det, denne tråden gjelder jo salg ikke forsikring. :)

Får stor fargeannonse i Motorbørsen til uka, håper å selge bilen da. Bare og komme å teste selvfølgelig, det er flere som skal se på den søndag og mandag, så jeg har prøveskilter på den da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Såvidt jeg vet må man ha kvittering på motoren, når man har bytta motor, for at biltilsynet skal si det er greit.

Altså, bevis på motorens opphav, at denne er skaffet på lovlig vis.. mener å huske det er noe sånt.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Såvidt jeg vet må man ha kvittering på motoren, når man har bytta motor, for at biltilsynet skal si det er greit.

Altså, bevis på motorens opphav, at denne er skaffet på lovlig vis.. mener å huske det er noe sånt.

Jeg viste ikke kvittering på min motor når jeg viste min G40 i Oslo

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...