remster Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Forsikringen er ugyldig så lenge motoren som sitter i bilen yter mere krefter en det som står i papirene. bekjent av meg som tapte rimelig mange tusen når han kræsja sin ombygde 1.6 cl. det man kan få trekk for er evt slitte dekk og lignende. Har det kommet noen nye bud på bilen ? og er det evt mulighet for å få tatt den i litt nærmere åsyn en dag. testa den litt feks? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Rolex Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Originally posted by remster Forsikringen er ugyldig så lenge motoren som sitter i bilen yter mere krefter en det som står i papirene. bekjent av meg som tapte rimelig mange tusen når han kræsja sin ombygde 1.6 cl. det man kan få trekk for er evt slitte dekk og lignende. Har det kommet noen nye bud på bilen ? og er det evt mulighet for å få tatt den i litt nærmere åsyn en dag. testa den litt feks? Forsikringsselskapene har nok noe ulik praksis på dette området. Men nok om det, denne tråden gjelder jo salg ikke forsikring. :) Får stor fargeannonse i Motorbørsen til uka, håper å selge bilen da. Bare og komme å teste selvfølgelig, det er flere som skal se på den søndag og mandag, så jeg har prøveskilter på den da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Rolex Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Denn er fortsatt tilsalgs, og selges BILLIG nå! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Er bilen din fortsatt til salgs eller? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Rolex Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by Freeman Er bilen din fortsatt til salgs eller? Ja! løp og kjøp! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 er det noe spes som er med bilen som jeg bør vite da som rust og slikt.. får bilen nå? jeg orker ikke skru meg ihjel for å få den godkjent.. men litt går an.. må gå an å kjøre den sånn at jeg får hentet den evt... Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 "får bilen nå" :) mente "går bilen nå?":) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InF Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 hvor mye er forsikringen på den bilen da?:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Såvidt jeg vet må man ha kvittering på motoren, når man har bytta motor, for at biltilsynet skal si det er greit. Altså, bevis på motorens opphav, at denne er skaffet på lovlig vis.. mener å huske det er noe sånt. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InF Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 er bilen fortsatt til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Ideal Såvidt jeg vet må man ha kvittering på motoren, når man har bytta motor, for at biltilsynet skal si det er greit. Altså, bevis på motorens opphav, at denne er skaffet på lovlig vis.. mener å huske det er noe sånt. Jeg viste ikke kvittering på min motor når jeg viste min G40 i Oslo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Rolex Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Da var bilen solgt. Men skal selge enda en av prosjektene mine, en sort orginal GTI 16v. Den selges også BILLIG p.g.a skole og jobb. Ring/SMS, pm, mail for mer info om den bilen. Egen tråd med bilder kommer .. :) P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimlings Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 har vel ikke en 16v motor til meg? Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg