Gå til innhold

Ser den ikke ekte ut??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bilde220.jpg

 

 

Bilde221.jpg

 

 

0d262a9e.jpg

 

Heisan. jeg har fått noe jekla flått fra usa via en kompis, som jeg må meddele dere.. han kompisen har hundrevis av biler av alle slag til salgs. var å såg der i dag,, det var helt jævli med samlebiler.. bare amcar.. skal sende noen bilder av den jeg kjøpte.... har en helt lik selv,, ordntlig selfølgelig.. der er en Pontiac trans am 79-80 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisan. jeg har fått noe jekla flått fra usa via en kompis, som jeg må meddele dere.. han kompisen har hundrevis av biler av alle slag til salgs. var å såg der i dag,, det var helt jævli med samlebiler.. bare amcar.. skal sende noen bilder av den jeg kjøpte.... har en helt lik selv,, ordntlig selfølgelig.. der er en Pontiac trans am 79-80 mod

 

Not bad! Hvilken produsent er det?

 

Har selv en liten samling 1:18 modeller fra ERTL og Revell…

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig aktiv på modellbilbygging i 10-15års alderen. Vant også en lokal konkurranse husker jeg.

 

I fjor kom jeg over modellene mine nedstøvet og gamle oppe på loftet hos mine foreldre. Corvette Pace car, 55 Chevy og Mustang 64 1/2 i 1:16, Trans am'er, Cheveller, rodder, Jeep'er osv i 1:24 pluss masse mer. Det var forresten Jeep'en jeg vant konkurransen med.

De falt fra hverandre når jeg tok på de. Limet var tydeligvis morknet med tiden. Det er jo tross alt 29 år siden jeg var 10 år. Tilslutt hivde jeg hele greia. Tross alt er det bygging i skala 1:1 som trekker mest, og jeg er en lite nostalgisk type.

 

Men modellbilen på bildene så bra ut den!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig aktiv på modellbilbygging i 10-15års alderen. Vant også en lokal konkurranse husker jeg.

 

I fjor kom jeg over modellene mine nedstøvet og gamle oppe på loftet hos mine foreldre. Corvette Pace car, 55 Chevy og Mustang 64 1/2 i 1:16, Trans am'er, Cheveller, rodder, Jeep'er osv i 1:24 pluss masse mer. Det var forresten Jeep'en jeg vant konkurransen med.

De falt fra hverandre når jeg tok på de. Limet var tydeligvis morknet med tiden. Det er jo tross alt 29 år siden jeg var 10 år. Tilslutt hivde jeg hele greia. Tross alt er det bygging i skala 1:1 som trekker mest, og jeg er en lite nostalgisk type.

 

Men modellbilen på bildene så bra ut den!

 

HEIV hele greia!?!?? er ikke 1:16 mustangen der UMULIG å få tak i nå til dags da?!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du mente de ordentlige bilene :hello:

 

ja det er jo det jeg gjør! =P kanskje feil tråd å legge inn slike spørsmål, men påstanden jeg har hørt, er at en trans am fra 1977 med 400 motor, ikke ble levert med t-tak fordi det var så mye moment i motoren, at ved sterke pådrag så vred karroseriet seg, og de trodde da at glass taket kunne sprette utav!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIV hele greia!?!?? er ikke 1:16 mustangen der UMULIG å få tak i nå til dags da?!

 

Tja. Det var AMT's 64 1/2 Mustang bygget opp igjen etpar ganger med og uten tak, mislykkede lakkeringer (husk jeg var 12-13 år) teddyfor limt fast i setene, osv osv. Nei, jeg tror ikke disse plastbitene hadde særlig kulturell verdi.

Som jeg sa: Jeg er ikke særlig nostalgisk av meg. Fremtiden er foran oss, ikke bak oss. Verdien av det vi gjorde tidligere ligger i erfaringene det gav oss, ikke tingene det resulterte i.

Og det sier jeg som bygger hotrod...jaja....

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nu rart med det, det som man holdt på med før, dukker som regel opp i hjernebarken, er selv en slutten av 58 mod, men er like "barnslig" som da man var 16-17 år. vest ikke har jeg ikke årket å håldt på med med biler i dag. som Hot rod sier "fremtiden er forran oss, ikke bak"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår