Freddy325 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kan noen fortelle meg den raskeste og enkleste måten og se forskjell på en 2 liter og en 2.5? Er snakk om M50. Siter --------------------------------------------------- BMW 525 24V E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 kan såvidt jeg vet ikke se forskjellen. jeg ser ihvertfall ikke foskjell på mine... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunny Engineering Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Skal stå antall liter på toppen. Litt vanskelig å se. Og på blokka står det diametern til sylinderne(xxø f.eks 80ø). 2 liter har 80ø og 2.5 har 84ø. Siter Every engine has a potential for improvement, We're making it possible ----> *Sunny Engineering* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Det er større runnere på innsuget til 2.5. Gasspjeldet er også større.. Er også annerledes med følere og slikt på innsuget. Er vel ikke alle 2.5l som har bankesensor heller har jeg hørt Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunny Engineering Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 C0bra, Har du noen bilder eller skrift som bekrefter det? vil gjerne se forskjellen. Siter Every engine has a potential for improvement, We're making it possible ----> *Sunny Engineering* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg