Gå til innhold

Sunny Engineering

Bruker
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Sunny Engineering

  • Bursdag 10/27/1987

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Motor, tuning, fly
  • Modell (eks S4)
    Corolla
  • Biltype (eks Audi)
    Toyota
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Yrke eller sivil status
    Skole akkuratt nå
  • Motor (eks 1.6)
    1.3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    org :(

Contact Methods

  • MSN
    dj_sunny_87@hotmail.com
  • Bosted
    Lillestrøm

Sunny Engineering's Achievements

  1. ekke værre enn lese denne siden også: http://www.e31.net/navmisc_e.html og trykk på engine smoothness
  2. Skal ikke si noe sikkert, men kan være Lambdasensoren. Den sitter på eksosrøret etter grenrørene. Det er en sensor som er ca 5cm lang med noen ledninger på seg.
  3. C0bra, Har du noen bilder eller skrift som bekrefter det? vil gjerne se forskjellen.
  4. Skal stå antall liter på toppen. Litt vanskelig å se. Og på blokka står det diametern til sylinderne(xxø f.eks 80ø). 2 liter har 80ø og 2.5 har 84ø.
  5. M50B25 har lengere slaglengde og større borring. Det som hvertfall er forskjell på de 2 motorene er kortere råder, veiv med lengere kast(mere slaglengde) og større Borring/stempler(84mm)
  6. noen som skal på noen av disse bakeløpene el? hilsen volvoraaner.
  7. Hei. Jeg er ingen ekspert på understell, men jeg vil tro(99%) at understell på en M3 er relativt anderledes enn en 325. Ja, det skal vel gå ann å bygge om til ett M3 understell, men jeg vet ikke noe om deler/merke. Jeg hadde vel kjøpt M3 deler og modfisert bilen med dem.
  8. Da blir det sannsyligvis en M50B25 da. Må bare spare opp litt penger. takker for alle svarene;)
  9. Ja, man skal tydelig se at det slår en lysbue/gnist over.
  10. hehe, kanskje litt dårlig formulering fra min side... Men jeg har tenkt å ha en fult overhalt motor Er det da fortsatt bedre å sette inn 2,5 for så å overhale den?
  11. Hei. Jeg sitter med en M50 2 liter i bilen min. Har lyst til på 2,5 liter. Hva må jeg bytte for å bygge om? Etter som jeg forstår blir det vel råder, stempler, veiv og stempler + borre opp blokka. Så må jeg forsterke bremsene for å få den godkjent? Takker for alle svar
  12. jeg ville ha sjekket tenningssystemet først, før dere skjekker LMM. Men om det hadde vært noe feil med LMM, ville alle sylinderne få "lide" av det. Fordi det det ikke er en LMM til hver sylinder, men en LMM til 6 stykker. Så lenge det er bensin på pluggene som ikke tenner, ville jeg seff sjekket tenninssystemet;). Så lenge det er bensin og gnist får du en forbrenning(ikk om du har under 8:1 i A/F da). DVS at det ikke skulle ha "sprengt i potta" om du hadde hatt gnist. hehe, har du sjekket gnist forresten:P?
  13. hva skjer a man:P? trokke du får noe svar ass;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår